Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@15:45:44 GMT

حمایت از شورای نگهبان حمایت ازقانون است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۷۲۹

حمایت از شورای نگهبان حمایت ازقانون است

نماز جمعه این هفته به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقر شهر در مصلی بزرگ این شهر وباحضوراقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه  کام مردم داغدار ایران در سوگ سردار دلها با سیلی سخت فرزندان سپاهی ملت بر آمریکا، تازه شیرین شده بود که خبر اولیه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با ۱۷۹مسافر که ۱۴۶نفر آن ایرانی بودند، تلخ شد گفت: گذشت دو روز از واقعه و یاوه گوییهای ترامپ و غربیها در باره عین الاسد موجب شد، حادثه سقوط هواپیما چندان به چشم نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح در صبح روز شنبه، مبنی بر بروزخطای انسانی از طرف پدافند ایران، کشور را در شوک و بهت، حادثه فرو برد.

او ادامه داد: اطلاعیه ستاد کل، علت اصلی حادثه را فضای جنگی حاکم بر آسمان اطراف ایران در شب چهارشنبه و آمادگی صد در صد پدافند ایران و خصوصا تهران اعلام کرد که در یک خطای سهوی، منجر به این فاجعه بزرگ و ناگوار شد و ستاد کل با توضیح صادقانه ماجرا بر اساس اسناد و بررسی هایی که تا آن ساعت رسیده بود و بدون توجیه و فرافکنی خطای انسانی را پذیرفتند واعتراف کردند  و از مردم و صاحبان عزا عذرخواهی کرده و قول پیگیری دقیق تر حادثه و تلاش برای تقویت فنی سامانه‌ها برای جلوگیری از بروز این گونه حوادث اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در بخش کهریزک گفت: تردیدی نیست که خطای انسانی روی داده است. این موضوع در بیانیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم آمده است. علت اصلی صدورسریع اطلاعیه ستاد کل و اعلام صادقانه به مردم هم، دستور سریع رهبر حکیم انقلاب بوده است. اما باید از کسانی که دائما در صدد بزرگ نمایی ضعفها هستند و حتی ازصاحبان داغ نیز پا رافراترگذاشته اند، چرا ” وجه مسئولیت پذیری سپاه” را در نظر نمی‌گیرند و به آن وزنی نمی‌دهند؟ حق این است که این نوع سرعت در بررسی سانحه هوایی و سرعت در اعلام و صداقت در پذیرش مسئولیت خطا، در نوع خود، در جهان، بی‌سابقه است. جرا این بُعد از حادثه به چشم گروهی از تحلیلگران و نویسندگان و مسئولان، نمی‌آید.

نقش آمریکا ی پلید به عنوان مسبب اصلی حوادث اخیر، در کجای نظام و دستگاه تحلیلی دلدادگان به غرب و دلسوزان دروغین آسایش و رفاه مردم قرار دارد؟ آنان که امروز نقش دشمن اصلی را کم رنگ می‌کنند و خطای یک نفر را به پای یک نیرو و کل نظام می‌گذارند، بسیار بی انصافی است اینهاهمان کسانی هستند که سالهاست با گفتمان سازش، در بوق تنش زدایی دمیده اند و با دوگانه سازی ” جنگ و صلح” و ” معیشت و امنیت” و ” معیشت و مقاومت” همه چیز را به سازش و مذاکره گره زده اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه ایران جهان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد: بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ،باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی