Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ضیاء رضایی ظهر روز شنبه در نخستین استارت آپ ویکند مددجویان دانش آموخته این نهاد که با حضور رئیس دانشگاه ایلام، رئیس پارک علم و فناری، مدیرکل فناوری اطلاعاتو مدیرکل کار و امور اجتماعی استان برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون چند رویداد کارآفرینی و استارت آپ با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل فناوری اطلاعات و شرکت هزاره سوم برگزار و تجربیات ارزنده‌ای در این زمینه به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تجربیات ارزنده و موفقیت‌هایی که در این زمینه داشته‌ایم باعث شده است که چند استان غرب کشور از جمله استان‌های خوزستان و لرستان برای برگزاری استارت آپ با میزبانی این استان اعلام آمادگی کند که در آینده نزدیک این استارت آپ منطقه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون سه رویداد کارآفرینی برای مددجویان این استان برگزار شده است، گفت: حدود ۴۵۰ نفر از مددجویان دانش آموخته با هدف ورود به عرصه کسب و کارهای نوین در این رویدادهای کارآفرینی شرکت کرده د و ۵۷ ایده کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای نوین شناسایی شده است.

رضایی تصریح کرد: در برگزاری این رویدادهای کارآفرینی به این نتیجه رسیده‌ایم که استعدادهای بسیار خوبی در بین مددجویان دانش آموخته وجود دارد، گفت: هدف ما این است که با برگزاری این رویدادهای کارآفرینی زمینه ورود این مددجویان به عرصه کار و تولید را فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه توانمندسازی خانواده‌های مددجو و ایجاد اشتغال برای آنان همچنان یکی از اصلی ترین اولویت‌های این نهاد است، افزود: در این زمینه برای ورود به کسب و کارهای نوین و دانش بنیان در حال برنامه ریزی و زمینه سازی هستیم که برگزاری اینگونه رویدادهای کارآفرینی در همین ارتباط است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه در غرب کشور نخستین نهادی هستیم که استارت آپ و رویداد کارآفرینی برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: در زمینه اشتغال زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان، جایگاه ویژه ای در سطح کشور داریم.

رضایی در ادامه به برنامه‌های امسال این نهاد در زمینه اشتغال زایی نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و استان ایلام از لحاظ میزان تخصیص اعتبار جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد.

گفتنی است در پایان مراسم برگزاری نخستین استارت آپ ویکند مددجویان دانش آموخته کمیته امداد این استان پس از رقابت هفت گروه شرکت کننده، گروه‌های برگزیده به شرح ذیل معرفی شدند.

مقام نخست: گروه توتا با سرپرستی خانم چامه با محوریت هوشمندسازی مبارزه با آفات گلخانه‌ای
مقام دوم: گروه ریوار با محوریت گردشگری و هوشمندسازی اجاره اماکن و تجهیزات جذاب گردشگری با سرپرستی فاطمه محمدی
مقام سوم گروه ( T I T ) با محوریت هوشمندسازی ارائه خدمات پزشکی به بیماران با سرپرستی آقای جادری

کد خبر 4828545

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایلام استانداری ایلام قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان