Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازارچه اشتغال زایی بانوان شهر ایلام با حضور معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، استاندار ایلام و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بازارچه اشتغال زایی بانوان شهر ایلام صبح امروز شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، استاندار ایلام، مسئولان استانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازارچه دارای ۱۶ غرفه فروش محصولات مختلف است که موجب اشتغالزایی نزدیک به ۵۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار شهر ایلام را به طور مستقیم شده فراهم کرده است،این بازارچه توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ایلام ایجاد شده است.

 

بازدید از طرح چیت بافی در روستای هفت چشمه شهر ایلام، بازدید از بازارچه اشتغالزایی بانوان محله هانیوان، شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، افتتاح مرکز رشد و نوآوری به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در سه استان ایلام، کردستان و هرمزگان، نشست با سازمان‌های مردم نهاد ایلام و شرکت در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده از جمله برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور در امور بانوان به ایلام است.

 

«معصومه ابتکار» امروز در حاشیه بازدید از کارگاه چیت‌بافی هفت چشمه شهر ایلام در جمع خبرنگاران گفت: تصویب سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان ایلام از مهمترین برنامه‌های سفر به این استان است و این سند امروز به تصویب می‌رسد.

 

 معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: این سند کاربردی و راهگشا بوده و راهبردی برای ارتقای بهبود وضعیت زنان در ‌زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تولید است که موجب رشد کمی و کیفی وضعیت زنان در محیط خانواده و اجتماع می‌شود.

 

وی به بازدید از واحدهای تولیدی زنان ایلام اشاره کرد و یادآور شد: مسوولان استان فضا را برای فعالیت‌های اقتصادی زنان به ویژه در حوزه تولید صنایع‌دستی و محصولات بومی فراهم کرده‌اند.

 

ابتکار  اضافه کرد: هرچند این اقدامات در راستای توان‌افزایی اقتصادی زنان استان ایلام موثر است اما با توجه به ظرفیت‌ها باید حضور زنان در عرصه تولید و اشتغال با حمایت مسوولان توسعه بیشتری پیدا کند.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مهمترین موارد در تولیدات زنان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی فراهم شدن شرایط فروش و عرضه آنها به بازار است و زنان باید قوی‌تر و بهتر از گذشته با بازار ارتباط بگیرند و درآمد کسب کنند.

 

ابتکار افزود: تاکنون طرح‌های مختلفی از طرف معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان ایلام برای اجرا ابلاغ شده است که امروز گزارش کار این طرح‌ها بیان می‌شود و همچنین گروه‌های ارزیاب نیز نتایج حاصل از اجرای این طرح‌ها را ارزیابی می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما نماز جمعه سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی بازارچه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی