Web Analytics Made Easy - Statcounter

" حجت اله مومنی" از اجرای طرح کانون های یاریگران ‌زندگی در مدارس استان لرستان خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش لرستان در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه (یادگیری مهارت های زندگی در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی گفت :طرح یاریگران زندگی به عنوان برنامه ای کشوری و با مشارکت  وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور  اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی افزود: در این طرح از  تمامی ظرفیت های اجتماعی . فرهنگی . اعتقادی از جمله از ظرفیت ناب  ستادهای نماز جمعه و استفاده از خطبای ائمه محترم جمعه وهمکاری تشکل های دانش آموزی ،همچون هلال احمر، بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی،و شورای دانش آموزی در کلیه مقاطع آموزشی  استفاده می گردد

او تصریح کرد: آگاهی بخشی به دانش آموزان درباره خطرات مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن را از اهداف اجرای طرح یاریگران زندگی عنوان و خاطر نشان کرد: ارائه آموزش های لازم به دانش‌آموزان درباره آسیب های مواد مخدر موجب افزایش توانمندی و کاهش گرایش آنها به مواد مخدر می شود.

 مومنی با تاکید بر این که همه در مقابل مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از این بلای خانمانسوز مسئول هستیم، اضافه کرد: استراتژی فعالیت کانون های یاریگران زندگی تقدم  پیشگیری بر درمان است لذا آموزش و یادگیری مهارت های اجتماعی به عنوان اساسی ترین فعالیت این طرح می باشد  .

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: درسال تحصیلی جاری  این طرح در ۷۷۳ مدرسه و با تشکیل ۷۷۳ کانون یاریگر زندگی  در سطح مدارس استان برگزارشده است.

به گفته او این طرح درسال تحصیلی جاری در۲۰ درصد مدارس اجرا خواهد شد و برنامه ریزی شده است که    طرح یاریگران زندگی  تا سال ۱۴۰۰   در  کلیه  مدارس کشور اجرایی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس