Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:09:36 GMT

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل داماش

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۲۶۲

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال مقابل داماش

نیمه نخست دیدار تدارکاتی استقلال مقابل داماش تهران با برتری شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:50 امروز (شنبه) در دیداری تدارکاتی در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت درهای بسته به مصاف داماش تهران رفت که نیمه نخست با دو گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری و شیخ دیاباته زننده گل‌های آبی‌پوشان بودند.

* این بازی تحت تأثیر خبر گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، به طوری که بازیکنان و مربیان در این زمینه صحبت می‌کردند.

* مهدی قائدی و شاهین طاهرخانی دو نماینده استقلال در تیم امید، خودشان را به کادر فنی معرفی کردند و مورد استقبال هم‌بازی‌های خود قرار گرفتند.

* سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عظیم گوگ، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری بازکنان اصلی استقلال بودند که از ابتدا به میدان رفتند.

* برای تیم داماش نیز، بهمن عرب، مرتضی روح افزا، قاسم سرایی، بهنام خرمالویی، میلاد سلکی، امید بی‌طرفان، محمد خسروی، امیرحسین یوسفی، حسین بابایی، محمد جعفری و مجید صالحی بازی می‌کنند.

با اعلام رسانه‌ عربی؛ دیدار استقلال - الکویت به تعویق افتاد/ احتمال برگزاری بازی در قطر

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)