Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحیمیان،معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: به همت کارشناسان بهداشت حرفه ای و با هماهنگی مدیران جایگاههای عرضه سوخت، سنجش غلظت بخارات بنزین درجایگاههای عرضه سوخت انجام و میزان مواجهه شاغلین با این ترکیبات بررسی شد.

او ادامه داد: مواجه کوتاه مدت با این ترکیبات باعث اثراتی مثل تحریک و حساس شدن پوست، مشکلات سیستم اعصاب مرکزی (خستگی، سردرد، سرگیجه و از دست دادن تعادل) می شود و در مواجه طولانی مدت علاوه بر مشکلات ذکر شده می توانند باعث اثر منفی بر کلیه، کبد و خون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با تمهیدات کنترلی در محیط کار به روش فنی- مهندسی، مدیریتی و استفاده از وسایل حفاظت فردی و نظارت کارفرمایان، می توان گام مهمی با هدف پیشگیری از بیماری های شغلی و حرفه ای برداشت.

 

انتهای پیام//ز.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت محیط سلامتی کارکنان اثرات بنزین بهداشت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟