Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدی علوی درباره آخرین اخبار پیرامون گرفته شدن حق میزبانی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: روز گذشته بود که نامه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال رسید. بلافاصله جلسات متعددی بین نمایندگان ارشد وزارت ورزش و جوانان، مسوولان فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین و خاطره‌انگیزترین رویدادها در عرصه بین المللی این مسابقات با حضور پرشور نمایندگان ایرانی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو امسال نماینده ما هستند. امروز جلسه داشتیم. به طور حتم فدراسیون فوتبال در دفاع از حقوق باشگاه‌ها اقدام خواهد کرد. از دیروز پیگیری‌ها آغاز شده است. به طور حتم نتیجه و نکات لازم به فدراسیون فوتبال گفته می‌شود. این موضوع هم‌اکنون در کمیته مسابقات مطرح شده و باید در کمیته اجرایی به تصویب برسد. باشگاه‌ها تصمیم خود را اعلام می‌کنند. از شب گذشته مردم نیز حمایت خوبی داشتند و از این حق دفاع کرده‌اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: روز گذشته مکاتبات زیادی انجام و نامه‌های متعددی در این خصوص ارسال شد. این تصمیم به هیچ وجه مورد تایید نیست. فینال لیگ قهرمانان ‌آسیا با بهترین شرایط با حضور رییس فیفا و ای‌اف‌سی برگزار شد و هیج مشکلی به وجود نیامد. وزیر ورزش نیز تعهدات امنیتی لازم را در هفته‌ای که گذشت به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و هیچ بهانه‌ای برای ضایع کردن این حق وجود ندارد.

وی درباره محرومیت باشگاه‌های ایرانی در صورت کناره‌گیری گفت: در این زمینه هم با توجه به قوانین، موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد. اگر این تصمیم گرفته شود توهین بزرگی به فوتبال خواهد شد. ای‌اف‌سی به هواداران ایرانی نیاز دارد.

علوی در پایان گفت: در این زمینه جمع‌بندی و اعلام رسمی صورت نگرفته و اطلاع‌رسانی دقیقی انجام نشده است. فدراسیون موضع قوی خود را از روز گذشته اعلام کرده است.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش و جوانان امیر مهدی علوی پروندهٔ خبری فوتبال در اغمای سیاست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش و جوانان امیر مهدی علوی لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش و جوانان امیر مهدی علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا