Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارائه خدمات رایگان روانشناسی بحران در خانه‌های سلامت خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، زینب نصیری، مدیرکل سلامت شهرداری تهران درباره فعالیت خانه‌های سلامت اظهارداشت: با توجه به رویدادها و اتفاق‌های اخیر طی روزهای گذشته، در کنار هموطنانی که داغدار عزیزان خود هستند، تمام مردم ایران به خصوص شهر تهران، فشار روانی و سوگ عمیقی را تجربه می‌کنند که توام بانگرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر بهبود وضعیت روانی و اجتماعی شهروندان انتخاب نحوه مواجهه درست و همراهی با مردم توسط سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان در سطح کلان و کاهش تنش‌ها در سطح جامعه است.

نصیری ادامه داد: با این وجود، ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی فردی و تخصصی مرتبط با بحران و بلایا به شهروندان به خصوص با رویکرد کاهش آسیب‌های روانی در کودکان و نوجوانان می‌تواند به تاب‌آوری اجتماعی و بهبود سلامت روان شهروندان کمک کند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران افزود: همچنین سرای محلات با اقدامات اجتماع‌محور و گفت و گوهای محلی با حضور متخصصین سلامت روان می‌توانند به عنوان محلی برای گردهمایی مردم محله و ایجاد همدلی و همدری مشترک در کاهش آلام آنان نقش داشته و موثر باشند.

نصیری بیان کرد: مشاوران، روانشناسان و مددکاران اجتماعی، کلینیک‌های مشاوره، روانشناسی و مددکاری اجتماعی داوطلب برای حضور موثر در تمامی سرای محله‌های ۳۵۲ گانه شهر تهران می‌توانند با این نهاد همکاری کنند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهارداشت: مشاوران، روانشناسان و مددکاران شهرداری تهران در سطح مناطق ۲۲گانه ضمن دیدار و اعلام تسلیت به خانواده‌های داغدار واقعه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، در صورت درخواست آماده ارائه خدمات مشاوره به این خانواده‌ها هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهرداری تهران بحران روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان محمدی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مازندران از برگزاری آزمون مصاحبه‌ای ارزیابی تخصصی و بررسی صلاحیت حرفه‌ای و عمومی متقاضیان فعالیت روانشناسی و مشاوره خبر داد.

او گفت: دی ماه سال گذشته براساس آزمون متقاضیان فعالیت کار روانشناسی و مشاوره ۲۷۱ نفر قبول شدند که امروز بعد از گذراندن آزمون مصاحبه ارزیابی تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای و عمومی برابر قانون گواهی و پروانه اشتغال می‌گیرند.

خان محمدی افزود: پذیرفته شدگان به عنوان روانشناس و مشاور در مجموعه‌های خصوصی و پزشکی و... فعالیت کاری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای