Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در این مراسم بیان کرد: کمیته امداد استان تهران با استقرار ۳۰ پایگاه در مصلی امام خمینی (ره) و حدود ۲۰ پایگاه در شهرستان ها اقدام به دریافت کمک های نمازگزاران کرد.

وی با بیان اینکه پایگاه های ادارات کمیته امداد مناطق ۷،۶، ۹ و ۲۱ تهران در مصلی امام خمینی (ره)  کمک های نمازگزاران نوع دوست را دریافت کردند، تصریح کرد: کمک های نمازگزاران در مصلی تهران برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان ۲۹۴ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به راههای کمک به هموطنان سیل زده اشاره کرد و افزود: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری # ۵ * ۰۲۱* ۸۸۷۷*و یا تلفن ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۷ گزینه ۲ عنوان کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، وجوهات نقدی خود را برای خانواده‌های سیل‌زده ارسال کنند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی تمامی ادارات کمیته امداد استان تهران و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم خیر و نوع دوست استان هستند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده توسط نمازگزاران تهرانی، خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک به هموطنان سیل زده ۱۰۰ نفر از نمازگزاران به عنوان حامیان فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اعلام آمادگی کردند.

پرپنچی ضمن تقدیر و تشکر از نمازگزاران استان تهران که در عرصه کمک به هموطنان سیل زده و نیازمندان نیز از هیچ کمکی دریغ نکردند، گفت: همچنین آرزوی هشت نفر از فرزندان ایتام توسط نمازگزاران نیک اندیش برآورده شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خسارت سیل استان تهران کمیته امداد امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خسارت سیل استان تهران کمیته امداد امام خمینی ره سیستان و بلوچستان خسارت سیل استان تهران کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان