Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق صداوسیما نوشت: علاقه مندم بدانم،موضع "هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس" در مورد رد صلاحیت ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی به دلیل تخلفات مالی چیست؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما، در توئیتر نوشت: علاقه مندم بدانم،موضع "هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس" در مورد رد صلاحیت ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی به دلیل تخلفات مالی چیست؟ تقاطع عملکرد این هیئت با عملکرد"هیئت نظارت شورای نگهبان"، بسیاری از ناکارآمدی ها را روشن می‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیلات نظارتی مجلس باید به افکار عمومی پاسخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ضرغامی عزت الله ضرغامی صداوسیما سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان معترض نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقاً مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی افزود: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.
کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فوراً متوقف کند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است