Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی روز شنبه در نشست بررسی مصوبات و تفاهمنامه های منعقد شده با موسسه مالی و اعتباری ملل اظهار داشت: برای توسعه اشتغال و رشد اقتصادی با این موسسه، ۱۵ تفاهم نامه بسته می شود که تاکنون هفت مورد آن به امضا رسیده و هشت تفاهم نامه دیگر نیز در دست مطالعه و بررسی است.

وی با اشاره به روند مطلوب واگذاری زمین برای اجرای این طرح ها، افزود: تمامی دستگاه های مسوول در این زمینه بسیج شده اند تا هم استعلام های لازم را کسب کرده و موانع موجود بر سر راه را بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که از تمام اختیارات خود برای پیش بردن کارها استفاده کنند و گفت: نباید تنها به نامه زدن به مرکز بسنده کنید که آنان نیز نه بگویند، بلکه اگر نیاز به صدور مجوزی از سوی وزارتخانه ای احساس می شود باید با سماجت و جدیت پیگیر آن باشید.

شجاعی از موسسه مالی و اعتباری ملل به عنوان ظرفیتی بزرگ در حوزه های مختلف یاد کرد و افزود: استان باید همه مراحل مقدماتی اجرای پروژه ها را انجام داده و سپس از بخش خصوصی بخواهد تا عملیات اجرایی را آغاز کند.

وی از دستگاه های اجرایی خواست تا همه کارها را به موسسه ملل موکول نکنند و افزود: بخش خصوصی امکان کار در تمامی مناطق کشور را دارد و هر جا که فضا برای آنان فراهم تر و زیرساخت ها آماده تر باشد، از آن استقبال خواهد کرد.

طرح ساخت گلخانه در شیروان، ساخت مجتمع گردشگری روستای بیگان شیروان، توسعه صنعت فرش در استان، اجرای طرح گاورداری هزار راسی در فاروج، کشت و صنعت در گرمه، سرمایه گذاری در طرح گردشگری عمارت مفخم و ساخت گلخانه در اسفراین از مواردی است که بین استانداری خراسان شمالی و موسسه مالی ملل به امضا رسیده است.

در این نشست تمامی مسایل لازم برای اجرایی شدن طرح های مزبور از جمله واگذاری زمین، فراهم کردن زیرساختها، ارائه خدمات آب، برق، گاز، دریافت مجوزهای مربوطه از سوی فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها بجنورد توسعه اقتصادی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سرمایه گذاری داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد توسعه اقتصادی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سرمایه گذاری داخلی بجنورد توسعه اقتصادی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی