Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: کشورهای فاسد غربی و کشورهای مرتجع عربی باید بدانند که در برابر قدرت معنوی ملت ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج, سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بمباران 28 دی سنندج اظهار کرد: این حضور گسترده مردمی پس از چند دهه از وقوع جنایت ضدبشری بعثی ها نشان دهنده زنده بودن یاد و نام شهدا در بین مردم ولایت‌مدار کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 28 دی ماه 65 در تاریخ مردمان دلیر و مجاهد کردستان به عنوان یک ایام‌الله ثبت شده است و نشانی افتخارآمیز از مقاومت مردم کردستان در برابر رژیم بعث عراق و حامیان غربی آن رژیم منحوس است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار کرد: شهیدان برای همیشه زنده هستند و مردم مرزدار کردستان با تمام وجود جنگ همه جانبه کشورهای غربی را علیه ملت مسلمان ایران درک کردند.

سردار حسینی با اشاره به خطبه روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار کرد: حوادث دی ماه و شهادت سپهبد سلیمانی و تشیع میلیونی این بزرگواران در کنار حمله قهرمانانه نیروهای مسلحمان به پایگاه‌های آمریکا جزو ایام الله به شمار می‌آیند.

وی افزود: کردستانی‌ها نشان داده‌اند که مردمی بزرگ هستند و دفاع از کشور و آب و خاک را در برابر هر دشمنی جواب می‌دهند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس عزیزان بسیاری را توسط بمب‌های اهدایی کشورهای غربی و دلارهای کشورهای مرتجع عربی از دست دادیم، اما یاری الهی شامل ملت ایران شد و پیروز شدیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری مراسمات ویژه شهدا به عنوان امری مهم در مسیر زنده نگه داشتن روحیه جهاد و ایثارگری عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن بعثی صهیونیستی پس از عملیات کربلای پنج و شکست سنگینی که متحمل شد موجب شد که رژیم بعث به شهرهای ایران حمله کند و این جنایات ضدبشری را انجام دهد.

سردار حسینی افزود: پایان هشت سال جنگ نابرابر ثمره‌ای جز شکست و افتضاح برای صدامیان نداشت.

دست توانای قدرت الهی حق ملت ایران را همواره از ظالمان گرفته است

وی خاطرنشان کرد: خداوند انتقام شهدای ما را از رژیم بعثی گرفت و دست توانای قدرت الهی همواره حق ملت ایران را از ظالمان گرفته است و باید بدانیم که امروز هم همین گونه است و نصرت و پیروزی از آن ماست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اذعان کرد: همه قدرت‌های پوشالی دنیا در برابر قدرت معنوی ملت ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن وجهه اسلام در منطقه اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی ماست.

دشمنان دنبال ایجاد یأس در بین جوانان هستند

وی افزود: دشمنان با استفاده از ابزار تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین جوانان ما هستند، لذا باید با روشنگری و حمایت از جوانان در برابر این توطئه هویت دشمنان ایستادگی نمائیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیشرو تاکید کرد و گفت: انتظار داریم که مردم با هوشیاری و بصیرت همه جانبه افرادی توانمند و لایق را انتخاب نمایند.

ابراهیمی رئیس بنیاد شهید شهرستان سنندج نیز در این مراسم به جنایات رژیم بعث عراق در بمباران 28 دی ماه سال 65 سنندج اشاره کرد و گفت: در این جنایت ضدبشری 220 نفر مردم این شهر به شهادت رسیدند و مردم کردستان هیچگاه این جنایت را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/76/2330

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران بیت المقدس عراق کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی

شهروندان مغربی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران شهروند مغربی عصر دیروز به خیابان‌ها آمدند و با برپایی تظاهرات در شهرهای طنجه و مکناس ( شمال ) محمدیه و ازمور ( غرب ) به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین، شعارهایی در حمایت از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی سردادند و حمایت نظامی و سیاسی دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی خواستار جلوگیری از کوچ اجباری ساکنان نوار غزه شدند و از تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی حمایت کردند.

شهروندان مغربی در تظاهرات خود شعار دادند « ملت مغرب با عملیات طوفان الاقصی است»، « فلسطین چشم ماست» « ملت الاقصی به پیش تا پیروزی و آزادی» ، « عملیات طوفان الاقصی نابودگر صهیونیست‌های ستمگر» و «عادی سازی روابط با تل آویو نابود باد»

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

مغرب و رژیم صهیونیستی در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط امضاء کرد که با مخالفت احزاب و مردم مغرب روبرو شد اما دولت رباط به این اعتراض‌ها توجهی نکرد و در مسیر توسعه روابط با تل آویو گام برداشت.

مردم مغرب طی شش ماه گذشته در تظاهرات ضد صهیونیستی خود همواره بر لغو توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

از زمانی که نظامیان صهیونیستی به نوار غزه حمله کرده‌اند ده‌ها هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد