Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:04:20 GMT

بیش از ۵۷ میلیون سهم در بورس سمنان معامله شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۲۷۱

بیش از ۵۷ میلیون سهم در بورس سمنان معامله شد

غلامحسین گل ارضی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: هفته گذشته از شنبه بیستم و یکم تا چهارشنبه بیست و پنجم دی ۹۸، در بورس سمنان ۵۷ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۴۰ سهم به ارزش بیش از ۳۲۸ میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۸۳۵ هزار ریال معامله شد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته در بورس سمنان ۴۵ میلیون و ۷۳۴ هزار سهم به ارزش بیش از ۲۱۶ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ارضی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار سهم نیز به ارزش بیش از ۱۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به فروش رسید.

مدیر بورس منطقه سمنان خاطر نشان کرد: حدود ۶۵ درصد از ارزش معامله‌های بورس سمنان در هفته گذشته به خرید و ۳۵ درصد به فروش اختصاص داشت.

با راه اندازی تالار بورس سمنان و اتصال آن به تالار بورس تهران، ضمن توسعه سرمایه‌گذاری عمومی، شهروندان استان سمنان می‌توانند به راحتی و همزمان در انواع داد و ستدهای بورس مشارکت فعال داشته باشند.

ارزش معاملات سهام در ۶ ماه نخست ۹۸ در بورس منطقه‌ای استان به چهار هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سمنان بورس تهران سرمایه گذاری سهام بورس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • آینده بورس در چند پرده
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳