Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:02:17 GMT

«آیان» اول بهمن ماه در تالار وحدت کنسرت می دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۴۱۷

«آیان» اول بهمن ماه در تالار وحدت کنسرت می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، تازه ترین کنسرت گروه موسیقی «آیان» به سرپرستی و خوانندگی هژیر مهرافروز و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق  ساعت ۲۱:۳۰ روز سه شنبه اول بهمن ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

شاهد علیزاده، مجید مظاهری، بهنام معصومی، شهریار نظری و امین یسادی در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

در توضیح فعالیت های هژیر مهر افروز آمده است:

«هژیر مهرافروز از سن پنج سالگی به یادگیری موسیقی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشوق اصلی خود را خانواده‌اش می‌داند و در این راه همواره از لطف و رهنمودهای دایی خود مرحوم سیدخلیل عالی نژاد بهره برده است.

موسیقی مهرافروز با مخاطب ارتباط نزدیکی برقرار می‌کند و از عناصر ایرانی به نحوی موثر بهره می‌برد. سبکش نوع خاصی از موسیقی تلفیقی است که با حفظ چارچوب‌های کلاسیک موسیقی ایرانی از عناصر پاپ نیز به درستی بهره می‌برد و برای مخاطب جذاب است. مضمون بیشتر اشعار کارهایش عرفانی است و عنوان هوشمندانه عنوانی مناسب برای انتخاب‌ اشعار این هنرمند است.»

کد خبر 4828730 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی تالار وحدت تئاتر ایران قاسم سلیمانی کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند کارگردان سینما شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام