Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان  ، محمد خدادی با بیان این مطلب که با سیاست غلط و روش های نخ نما شده برخی از رسانه ها را با دور کردن از درآمد فروش و درمقابل اتکا به درآمد آگهی و یارانه نذری کردیم ،گفت: نذر فقط یک بار درسال است درحالیکه درآمد رسانه با تکیه بر جذب مخاطب و دریافت هزینه از عرضه محتوی مورد نیاز مردم باید باشد و مردم نیز مانند سایر موارد هزینه آنچه را که لازم دارند پرداخت می کنند یعنی نظام عرضه و تقاضا در رسانه و بقای رسانه نیز به بازگشت به این چرخه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارکرد رسانه دچار اختلال هستیم

محمد خدادی با بیان اینکه امروزه در کارکرد رسانه دچار اختلال هستیم گفت: خروجی رسانه باید به حل مشکلات مردم منجر شود، زیرا فلسفه وجودی رسانه خدمت به مردم است.و از فضای تبلیغی و تولید دیدگاه به فضای تبیین با تولید اطلاعات باید تغییر مسیر دهد.

وی گفت :فلسفه درج آگهی در رسانه دیده شدن آن توسط خواننده است و لذا آگهی خواننده نمی آورد ؛بلکه بالعکس خواننده آگهی می آورد و لذا بیشتر به جای اینکه دنبال جذب آگهی بعنوان منبع درامد باشیم باید دنبال شناخت جذب و پاسخ به تقاضای خوانندگان بود. معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با انتقاد از عدم‌محتوی سازی در رسانه ها،گفت:اولویت این معاونت احیا رسالت اصلی رسانه ها بخصوص نشریات مکتوب و کمک به ترسیم استراتژی محتوا ،نشر و مخاطب در رسانه است.

اجازه تعطیل شدن هیچ نشریه ای را ندادیم

وی افزود:علی رغم تحریم های موجود و محدودیت های ایجاد شده برای واردات کاغذ با حل مشکلات به میزان ممکن اجازه تعطیل شدن هیچ نشریه ای را ندادیم و با تامین کاغذ مانع این اتفاق شدیم.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از تشدید نظارت ها بر روند کیفی سازی – موثر بودن و پاسخ به نیازمردم توسط رسانه تاکید کرد و گفت: دریافت هرگونه کمک و بقای رسانه به اثرگذار بودن آن بستگی دارد. کمک به تجهیز خانه مطبوعات لرستان، تسریع در ایجاد صندوق ارزی رسانه های استان،فراهم ‌کردن زمینه حضور اساتید برجسته رسانه در امر آموزش فعالان رسانه در لرستان و برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور به میزبانی استان لرستان و حضور در مراسم افتتاح خانه مطبوعات از قول های مساعد معاون وزیر در این دیدار بود.

۴۶

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 فلسفه مشکلات مردم معاون وزیر واردات وزارت ارشاد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند