Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکبر شوکت» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در روز سه‌شنبه هفته گذشته، گفت: در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان برگزار شد، نمایندگان کارگران و بازنشستگان بخشی از نقطه‌نظرات خود را در مورد طرح بودجه عملکردی بیمارستان‌های تامین اجتماعی، ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحثی که داریم این است که بخش درمان سازمان تامین اجتماعی باید به صورت سه‌جانبه یعنی با حضور نمایندگان کارگران و بازنشستگان، کارفرمایان و دولت، که برابر با اصل 43 قانون اساسی، در زمینه تامین درمان آحاد جامعه مسئول است، اداره شود. بنابراین هر طرحی باید از کانال سه‌جانبه‌گرایی بیرون آید تا منافع جامعه خدمت‌گیرندگان در آن به صورت کامل لحاظ شود.

عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه بر رعایت سه‌جانبه‌گرایی صحه گذاشتند، افزود: پس از برگزاری این جلسه آقای سالاری دستور داد تا کارگروهی با حضور نمایندگان کارگران و بازنشستگان و معاوت درمان تشکیل شود، تا نقطه نظرات مخالف و موافق طرح بودجه عملکردی با حضور معاون درمان بررسی شود.

شوکت افزود: خودگرانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در قالب طرح بودجه عملکردی، نمی‌تواند منافع کارگران و بازنشستگان را در درمان تامین اجتماعی تامین کند و باید رویکردهای خرد و کلان طرح را متناسب با منافع بیمه‌شدگان تنظیم نمود.  

لازم به یادآوری است که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی چندی پیش در جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی، گفت: در برنامه طراحی شده برای اختصاص بودجه مبتنی بر عملکرد و ارتقای بهره‌وری بیمارستان‌ها شرایط هر بیمارستان به خوبی مورد توجه قرار گرفته و بویژه در استان‌های کم برخوردار و دارای محدودیت ضرایب مشخصی با توجه به عملکرد سنوات قبل برای تعرفه‌ها لحاظ شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: به خودگردانی بیمارستان‌ها اعتقادی نداریم و به دنبال درآمدزایی در آنها نیستیم؛ بلکه به دنبال افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی هستیم و هدف ما بهبود عملکرد بیمارستان‌ها و مدیریت بهینه منابع مالی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی درمان سازمان تامین اجتماعی مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است