Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرخپوشان ایران تمرین امروز شنبه را از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. این تمرین زیر بارش باران انجام شد.

امیر روستایی که برای همراهی تیم ملی امید به تایلند سفر کرده بود، نیز پس از چند روز استراحت، از امروز در تمرینات تیم حضور پیدا کرد.

سیامک نعمتی نیز همچنان تمرینات خود را به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین بعد از گرم کردن بدن‌ها به پاسکاری سرعتی و ترکیبی در قالب سه گروه اختصاص یافت. پس از آن، تمرینات شوتزنی و سانتر از جناحین برای رسیدن به گل در دستور کار قرار گرفت. در این بخش یحیی گل‌محمدی به بازیکنان تذکر فنی می‌داد.

پایان بخش تمرین امروز، فوتبال درون تیمی بود که انجام شد و بازیکنان پس از آن راهی رختکن شدند.

کد خبر 4828732

منبع: مهر

کلیدواژه: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک فرهاد مجیدی والیبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست