Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره هاکی ایران گفت: کار باید برای رضای خدا باشد زمانی گچساران قطب هاکی کشور بود حال چه شده که این رشته ورزشی نابود شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم یادبود ورزشکاران گچساران و همچنین بدرقه بازیکن هاکی پوش ایران در سالن اجتماعات اداره ورزش و امور جوانان گچساران برگزار شد.

 در این نشست نوروز حیدری  با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در دوران بیماری من خیلی چیزها ثابت شد، گفت: در دوران بیماری دوستان زیادی در کنار من حضور داشتند که از آنها تقدیر و تشکر دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران با اشاره به آیه قرآنی که هر کاری را  که انجام می‌دهید فقط برای رضای خدا باشد، افزود: در دوران بیماری هنگامی که به اتاق عمل می‌رفتم با لبخند رفتم و به همراهانم گفتم من از عمل سالم برمی‌گردم چرا که هنوز به مردم این شهرستان دین دارم.

حیدری  خطاب به رئیس ورزش گفت: من دوباره به ورزش شهرستان باز خواهم گشت و برای هاکی این شهرستان تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم بیت المال در حال هدر رفتن است این است که ما ورزشکارانی را تربیت می‌کنیم و قهرمان آسیا می شوند لیکن به دلیل عدم بی توجهی مسوولان این ورزشکاران جذب کشورهای خارجه  و لیگ برتر آن تیم‌هامی‌شوند.

 این اسطوره هاکی ایران  با بیان اینکه من خوشحال نیستم که فرزندم به خارج کشور می‌رود، ابراز کرد: متاسفانه ورزش گچساران به کل نابود شده و حال و روز خوشی ندارد.

 حیدری ادامه داد:اگر در گذشته چند تیم  ورزشی در سطح شهرستان حضور داشتند اما امروز مشاهده می‌شود دیگر تیمی وجود ندارد و  اگر ورزش نفت نباشد این شهرستان دیگر تیمی ندارد.

 رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی گچساران با اشاره به حضور ورزشکاران  در تیم های لیگ برتری خارجه اذعان کرد: با حضور فرزندان  و ورزشکاران ما در تیم‌های خارج از کشور به تهاجم فرهنگی کمک  کرده‌ایم.

وی اذعان کرد: چرا نباید امثال نیما حیدری‌ها در کشور بمانند و ورزشکاران جدیدی را پرورش دهند.

حیدری ادامه داد:  انتظار داریم رئیس اداره ورزش در این زمینه کمک کند تا بتوانیم چند تیم در زمینه مادر ورزش این شهرستان تربیت کنیم.

 وی با انتقاد از مصاحبه رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد که بیان داشته  مشکل من با آقای حیدری تنها  این است که هاکی را از دست خانواده آنها در آورده‌ام.

 حیدری  با اشاره به دیگر سخنان ایشان عنوان کرد: ایشان در مصاحبه خود گفته است، با همه احترامی که برای گذشتگان دارم و آن‌ها هم خودشان بهتر می‌دانند که چه می‌گویم اما متاسفانه هاکی در استان ما خانوادگی شده بود و در یک شهرستان و در یک خانواده خاص خلاصه می‌شد اما این رشته مربوط به همه استان بوده و انحصاری نیست.

 وی  خطاب به رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد  ابراز کرد: شما فرزند این شهرستان هستید و  هاکی را شخص من به ایشان هاکی آموزش دادند.

 حیدری عنوان کرد: کار باید برای رضای خدا باشد زمانی گچساران قطب هاکی کشور بود حال چه شده  که این رشته  ورزشی نابود شده است.

وی اظهار کرد: برای ورزش باید گردن خم کرد این گردن خم کردن برای رضای خدا است و عیب نیست.

 وی با انتقاد از مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یک زمانی آقای علوی برای کسب منصب مدیرکلی ورزش و امور جوانان استان در مجلس حضور یافت و در پاسخ به سوال نماینده شهرستان که در ورزش شهرستان با چه کسانی آشنایی دارند که ایشان در پاسخ گفت با آقایان حیدری و پناهپوری آشنایی دارم.

حیدری ادامه داد:  ایشان با معرفی من و آقای پناهپوری مدیرکل ورزش و جوانان استان شد.

  اسطوره هاکی ایران با بیان اینکه دوستانی که چند سال به دنبال این بودند که ما نباشیم، حال نیستیم و اوضاع و احوال هاکی این شهرستان را مشاهده می‌کنیم، گفت: آیا مسوولان این رشته ورزشی می‌توانند بگویند چه کارنامه درخشانی را در این مدت ارائه داده‌اند.

 این اسطوره هاکی ایران  ادامه داد: بار دیگر هاکی را در یک روستای دیگر شروع خواهم کرد این‌بار در یک روستای لرنشین هاکی را آغاز خواهم کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: من در روستای ترک کار کردم اما متاسفانه برای یه کارت هدیه به من پشت کردند.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران هاكي حيدري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان