Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام، گفت:‌ ما در جاده‌ای حرکت می‌کردیم، ما به این وسیله نقلیه که حرکت می‌کرد مطمئن بودیم و امروز هم مطمئن هستیم اما دشمنان آمدند و پل‌های جاده را تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ ما پیش‌بینی می‌کردیم که این مسیر و راه را در 3 ساعت طی کنیم اما بعد از یک ساعت با تخریب پل‌ها مواجه شدیم. خب طبیعی است که حرکت کند می‌شود اما ناامید نیستیم و حتماً به هدف می‌رسیم ممکن است 3 ساعت، 5 ساعت شود اما پل‌های تخریب شده را ترمیم می‌کنیم ولی باید بر مبنای شرایط روز، شرایط کشور را ببینیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ما در این داستان هیچگونه قصور و تقصیری نداشتیم. زمانی است ما اقدامی می‌کنیم و مردم می‌گویند چرا فکر و برنامه‌ریزی نکردید؟ اما در این موضوع تدبیر کامل کردیم. درباره آنچه با دنیا حرف زدیم و قول دادیم بر مبنای آن حرکت کردیم و به آن پایند بودیم. کسی این توافق را زیر پا گذاشت که واقعا شرور منطقه و دنیا است. شما شرارت‌های کاخ سفید را در این مدت 2 سال اخیر ببینید. ثروت عربستان و امارات چه کسانی از منطقه بردند؟ در عراق چه وضعی درست کردند. آنها دنبال سقوط شهرهای بزرگ عراق بودند. داعش را درست کردند. در لبنان و افغانستان چه مشکلاتی درست کردند.

روحانی با بیان این مطلب که آمریکا آغازگر شرارت در مطنقه بود، تصریح کرد: شما دیدید که سردار ما را که فرمانده مبارزه با تروریسم در منطقه بود و همه منطقه خدمات او را دیده بودند، چگونه مظلومانه به شهادت رساندند. یادم نمی‌رود در لحظاتی که وی در میدان‌های سوریه بود هیچ‌کس جرات نمی‌کرد به آن میدان‌ها برود، حتی برخی فرماندهان همان کشور برایشان سخت بود به آن میدان‌های محاصره شده بروند. در یک منطقه محاصره شده با پرواز هواپیماهای نیروی هوایی ارتش برایشان آذوقه ریخیتم و به 20 هزار جمعیتی که در محاصره کامل بودند مواد غدایی رساندیم.

وی اضافه کرد:‌ ما به منطقه بی‌تفاوت نبودیم و در مسیر درست منافع ملی حرکت کرده و حرکت می‌کنیم و هیچ تردید به خود راه نمی‌دهیم که برای منافع و اهداف مردم و ملی‌مان تلاش کنیم. به هرحال دشمن سرعت ما را کاهش داده است اما راه خود را ادامه می‌دهیم.

رئیس‌جمهور در ادامه از مثبت شدن رشد اقتصادی در 6 ماهه اول سال 98 خبر داد و گفت:‌ بعد از یک سال خورده‌ای که مردم در شدت فشار اقتصادی بودند و تورم بالا رفت امسال یعنی در سال 98 همه شاخص‌های اقتصادی نسبت به 97 بهتر شده است. از ادیبهشت قدم به قدم آثار مثبت با تلاش مردم و بخش‌های عمومی و خصوصی و دولت و ملت ظاهر شده است. امسال 6 ماه اول رشد اقتصادی منفی نیست و مثبت شده است. البته "نیم‌درصد" است و تا آخر سال پیش‌بینی می‌کنیم همین حدود و مقداری بیشتر شود. این کار بزرگی بود.

روحانی گفت: هرجا دشمنان اعلام پشیمانی و اعلام آمادگی کنند که به حق مردم ایران احترام بگذارند در همان لحظه آماده هستیم مسائل را با آنها حل و فصل کنیم. راه ما راه سختی است و دشمان ما دشمنان قسم خورده‌ای هستند اما در عین حال از همه امکانات برای احقاق حقوق مردم استفاده خواهیم کرد.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: فردا

کلیدواژه: برجام روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رانندگان قبل از حرکت آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی و تداوم این شرایط تا چند روز آینده لغزندگی سطح معابر و احتمال وقوع حوادث ترافیکی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بنابراین توصیه‌ای که به همه رانندگان داریم این است که قبل از حرکت، آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مواردی که بیشتر باید مورد توجه رانندگان قرار بگیرد رعایت سرعت مطمئنه است، یعنی سرعتی که به تناسب شرایط باید داشته باشند و یکی دیگر از الزاماتی که رانندگان باید رعایت کنند، رعایت فاصله طولی با خودروهای جلوتر است.

وی گفت: رانندگان اگر به ناچار مجبور به توقف شدند الزامی است که از توقف در سطح راه خودداری و خودرو را برای جلوگیری از حوادث بعدی و زنجیره‌ای به شانه جاده هدایت کنند.

زارع گفت: موضوع مهم دیگری که رانندگان باید قبل از حرکت خودرو به آن توجه کنند بحث سلامت خودرو از نظر فنی است، از جمله برف پاک کن، چراغ‌ها، شیشه شور که بخشی از وقوع حوادث به همین موارد مرتبط است.

وی در پایان گفت: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی روز خوبی را برای برای خود و خانواده داشته باشید.

کد خبر 751242

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!