Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسپانیایی در گزارش خود از تمرین روز پنج‌شنبه بارسلونا با حضور کیکه ستین، سرمربی جدید این تیم، به رابطه خوب و صمیمی بین لیونل مسی و ستین در جریان تمرین اشاره کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در آستانه دیدار روز یکشنبه خود مقابل گرانادا دیروز پنج‌شنبه در مقر تمرینی این باشگاه زیر نظر سرمربی جدید خود کیکه ستین یک جلسه تمرینی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه ستین هنوز در یک بازی به صورت رسمی روی نیمکت بلوگرانا ننشسته ولی در جریان تمرین دیروز مشخص بود که در همین مدت کوتاه او موفق شده رابطه خوبی با بازیکنان این تیم بوجود بیاورد.

تصویر لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا که در حال گفتگوی صمیمی با استراتژیست جدید این تیم، کیکه ستین، قرار داشت بهتر از هزار متن نشان دهنده وضعیت مساعد این باشگاه بعد از تغییر بزرگ در کادر فنی است. چرا که شکی نیست وقتی هواداران باشگاه کاپیتان بزرگ خود را سرحال و شاداب و در حال خندیدن در تمرینات می‌بینند دل‌شان قرص شده و روحیه‌ای به مراتب بیشتر پیدا می‌کنند.

اولین دیدار رسمی کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسا روز یکشنبه در نوکمپ برگزار خواهد شد. بازی‌ای در هفته بیستم لالیگا در مقابل گرانادا. کیکه ستین سه روز پیش به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب شد و با این باشگاه قراردادی امضا کرد که تا تابستان ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. او یک روز بعد در اولین حضور در باشگاه کلماتی به زبان آورد که نشان می‌داد روحیه بالایی برای شروع به کار دارد. ستین گفته بود:

” من حتی در بهترین رویاهایم هم تصور نمی‌کردم که یک روز اینجا باشم”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیکه ستین سرمربی جدید بارسا کیکه ستین لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم