Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مردم الحدیده یمن در تظاهراتی ضد آمریکایی از پاسخ موشکی ایران به اقدام تروریستی ارتش آمریکا در ترور سردار سلیمانی و همراهانشان حمایت کرده و جنایت نیروهای تروریست آمریکایی در به شهادت رساندن ایشان را محکوم کردند.

شماری از مساجد شهر الحدیده در غرب یمن شاهد تجمعات اعتراض آمیز علیه قلدری آمریکا در منطقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تجمعات؛ حملات تروریستی آمریکا در عراق و نیز هدف قرار دادن رهبران مقاومت را محکوم و بر اتحاد و یکپارچگی در جهان اسلام برای بیرون راندن نیرو‌های آمریکایی از منطقه تاکید کردند.

زیاد الحسنی خبرنگار العالم در الحدیده گفت شرکت کنندگان در تجمعات ضد آمریکایی در مساجد استان الحدیده، بر دوری از تفرقه و یکپارچگی زیر سایه محور مقاومت اسلامی برای رویارویی با دشمن مستکبر آمریکایی اسرائیلی تاکید کردند.

سلیمان الفقیه مدیر کل اداره اوقاف و ارشاد استان الحدیده در یکی از مساجد این شهر گفت ما باید از چارچوب نگاه محدود به شهر و کشور بیرون بیاییم و به نگاه وسیع محور مقاومت روی آوریم؛ مقاومتی که هدف نهایی و اصلی خود را مبارزه با جبهه کفر، گمراهی، نفاق و استکبار قرار داده است.

وی افزود ما در راه فرمانده شهید قاسم سلیمانی گام بر می‌داریم، فرماندهی که میان امت اسلامی، از شمال گرفته تا جنوب، فعالیت می‌کرد و به کشور‌های مختلف عربی می‌رفت و آنان را به مقاومت سفارش می‌کرد.

خبرنگار گفت خشم مردمی از جنایت آمریکا در ترور شهید قاسم سلیمانی و همراهان او، در تجمعات اعتراض آمیز مردمی در الحدیده در یمن، به خوبی نمایان بود. شرکت کنندگان در این تجمعات تصاویر شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، یار همراه او را در دست داشتند و در همین حال از حملات ایران به نظامیان آمریکایی در پایگاه نظامی عین الاسد در عراق حمایت کردند.

محمد عیاش قحیم استاندار الحدیده گفت ما حملات قاطع و حساب شده ایران را به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق تبریک می‌گوییم و انشالله آمریکا سرافکنده از منطقه خارج خواهد شد.

یکی از نیرو‌های مردمی یمن هم گفت ما در ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ایرانی‌ها اعلام می‌کنیم که ما با شما هستیم. ما و شما در یک صف ایستاده ایم، زیرا هدف و دشمن ما یکی است.

خبرنگار افزود: شرکت کنندگان در تجمعات ضد آمریکایی در استان الحدیده پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را در خیابان‌ها به آتش کشیدند تا خشم خود را نشان دهند. تظاهرکنندگان این اقدام را پاسخ نمادین به جنایت آمریکا در حق شهیدان دانستند.

تجمعات ضد آمریکایی مردم الحدیده پس از نماز جمعه، پیامی آشکار به آمریکای متجاوز و طغیانگر است که باید به طور کامل از منطقه خارج شود در غیر این صورت در‌های جهنم قبل از آخرت، در دنیا به روی نظامیان آمریکایی و مزدورانشان باز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحدیده یمن سردار سلیمانی تظاهرات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت تیک‌تاک از دولت آمریکا

شرکت چینی سازنده شبکه اجتماعی تیک تاک به منظور جلوگیری از اجرای لایحه‌ای که ماه گذشته توسط کنگره آمریکا تصویب شد، از دولت این کشور شکایت کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، شرکت چینی سازنده شبکه اجتماعی تیک تاک به منظور جلوگیری از اجرای لایحه‌ای که ماه گذشته توسط کنگره آمریکا تصویب شد، از دولت این کشور شکایت کرد.

در صورت اجرای این لایحه مالک تیک تاک یعنی شرکت بایت‌دنس ByteDance  مجبور به فروش برنامه خود خواهد شد و اگر این اقدام را انجام ندهد با ممنوعیت کامل مواجه خواهد شد.

در ماه آوریل، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، با امضای خود لایحه‌ای را تبدیل به قانون کرد که به شرکت بایت دنس 270  روز فرصت می‌دهد از تجارت خود در ایالات متحده صرف نظر کند.

رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاککنگره آمریکا درباره ممنوعیت تیک تاک رای گیری می‌کند

اگر تیک تاک این قانون را رعایت نکند، از فروشگاه‌های اپلیکیشنی که به مشتریان آمریکایی خدمات ارائه می‌کنند، حذف می‌شود.

در این شکایت که روز سه‌شنبه در دادگاه استیناف ناحیه‌ای در حوزه قضایی کلمبیای آمریکا تنظیم شد، تیک تاک تأکید کرد که این لایحه حمایت‌های قانون اساسی این کشور از آزادی بیان را نقض می‌کند.

در این دادخواست، تیک تاک "قانون حفاظت از آمریکایی ها در برابر برنامه های کاربردی کنترل شده توسط دشمنان خارجی" را به عنوان "نقض بی سابقه" حقوق متمم اول توصیف می کند.

در این دادخواست تیک تاک نوشت: برای اولین بار در تاریخ، کنگره قانونی را وضع کرده است که یک پلت فرم سخنرانی به نام را مشمول ممنوعیت دائمی و سراسری می‌کند و آمریکایی‌ها را از شرکت در یک اجتماع آنلاین منحصر به فرد با بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان محروم می‌کند.

بر اساس این گزارش، بایت دنس همچنین این گونه استدلال کرد که استناد به نگرانی‌های امنیت ملی دلیل کافی برای محدود کردن آزادی بیان نیست.

تعدادی از قانون‌گذاران آمریکایی سال‌هاست که اصرار دارند تیک تاک به دلیل مالکیت چینی‌ خود یک "تهدید امنیت ملی" محسوب می‌شود و سعی کرده‌اند آن را مجبور کنند که روابط خود را با شرکت مادر خود یعنی بایت دنس قطع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • شکایت تیک‌تاک از دولت آمریکا
  • بایت‌دنس از قانون ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا شکایت کرد
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل