Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۸ دی ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:27 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۰۰۹

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۸ دی ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت چه می‌گذرد؟

خبرنگار خبرگزاری میزان برای اولین بار به مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت رفت تا پشت پرده دوربین‌های ترافیکی تهران بزرگ را روایت کند.

بیشتر بخوانید:آخرین وضعیت ماهیان خاویاری دریای خزر/ «مروارید سیاه» در پرتگاه انقراض

کارشناس حیات وحش و محیط زیست به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ماهیان خاویاری در دریای خزر و میزان صادرات آن‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید:مدارس کدام استان‌ها امروز شنبه ۲۸ دی تعطیل است؟

مدارس برخی استان‌های کشور امروز شنبه ۲۸ دی ماه به دلیل شدت بارش برف و باران تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید:فقیرترین وزارت خانه کشور معرفی شد/ بردن شعله مستقیم به کلاس درس ممنوع!

همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید:به جای ترس از زلزله اعتماد به نفس پیدا کنیم/ضرورت استفاده از ظرفیت دانش آموزان و خانواده‌ها برای مقابله با بلایای طبیعی

شهردار تهران در همایش گام دوم طرح مدرسه آماده که در برج میلاد برگزار شد، بر ضرورت تقویت آموزش و آمادگی در برابر حوادث در مدارس تاکید کرد و این را یکی از الزامات تاب‌آوری شهر دانست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور کیش یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث توسط راکبین موتورهای شارژی در کیش را ارتقاء دانش افراد در حوزه فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

سرهنگ مهدی توانگر امروز (هشتم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود : راکبین کلیه موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی در ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه در سینما لبخند هستند.

وی افزود: برابر تماس‌های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۰ و اهمیت حفظ برند فرهنگ ترافیک کیش، موتورهای شارژی فاقد پلاک، موتور راکبین فاقد کلاه ایمنی و دارای تخلفات ترافیکی توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: با احترام به حقوق دیگران، رعایت قوانین فردی و اجتماعی برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در جزیره کیش تلاش کنیم به نحوی که شاهد برخورد و توقیف با هیچ دستگاه موتور شارژی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور