Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. در حالی که سیتیزن ها با دو گل دقایق 82 و 87 سرخیو آگوئرو، شکست را با پیروزی عوض کرده بودند، گل به خودی فرناندینیو همه چیز را خراب کرد. پپ گواردیولا پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

ما تلاش کردیم همه کار انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه بالایی داشتیم. تلاش کردیم و تلاش کردیم. کامبک زدیم و امتیاز از دست دادیم اما فوتبال همین است. مانند بازی در ویلا ظاهر شدیم و بنجامین مندی از سمت چپ و دیگر بازیکنان از مرکز حمله می کردند. 10 دقیقه اول نیمه دوم کمی مشکل داشتیم اما بعد از آن، فکر می کنم ما همه کار انجام دادیم. پالاس کار زیادی انجام نداد اما یک امتیاز گرفت.


وی در مورد فاصله زیاد و دست نیافتنی با لیورپول در صدر جدول گفت:

آنها از 21 بازی، 20 پیروزی به دست آورده اند و با چنین عملکردی، در تمام لیگ های جهان صدرنشین می شدند. وقتی فاصله انقدر زیاد است، یعنی نگاه کردن به عملکرد لیورپول برای ما جالب نیست. بهتر است روی این تمرکز کنیم که خودمان در ادامه فصل چه کاری می توانیم انجام دهیم.
گواردیولا در مورد بازی با پالاس اضافه کرد:

فصل گذشته هم وقتی آنها مقابل ما پیروز شدند، همینطور بود. شوت های کمی روی چارچوب داشتند اما گلزنی کردند و شرایط همینطور بود. شاید در سلهرست پارک آنها کمی بیشتر خودشان را نشان دهند اما همیشه مشابه بازی می کنند. در کل در تمام بازی های مقابل آنها، ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما گل دوم روی اشتباه خودمان بود و باید از چنین چیزهایی دوری کنیم.

وقتی بازی 2-1 شد، نباید به زاها فرصت آن نفوذ را می دادیم اما این کار را کردیم و بازی مساوی شد. دلیلش تصمیم اشتباه بود. تمرکز داشتیم اما تصمیم اشتباه بود. در تلاش خواهیم بود تا این موضوع را حل کنیم و پیشرفت کنیم. در چنین موقعیت هایی باید 4 مدافع عقب باشند و اجازه نفوذ ندهیم. ساده است. در چنین موقعیتی نباید به آنها اجازه نفوذ و داشتن فضا بدهیم.

طرفداری 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: من سیتی لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد