Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: تمامی جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان نمک‌پاشی شده و رفت و آمد در این جاده‌ها در جریان است امابا توجه به وضعیت آب و هوایی رانندگان باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف و برودت هوا در بیشتر نقاط اردبیل باعث کندی تردد و لغزندگی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان و به‌خصوص جاده‌های کوهستانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای مواصلاتی و خیابان‌های شهرستان مشگین‌شهر نیز با توجه به حجم بارش‌ها نیازمند برف‌روبی مکرر و نمک‌پاشی هستند که سازمان‌های مختلف برای سهولت مردم و رانندگان در آماده باش هستند.

رضا فرج پور، رئیس حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل با اشاره به بارش برف در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: تمامی جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان نمک‌پاشی شده و رفت و آمد در این جاده‌ها در جریان است.

وی افزود: مسیر روستای ارباب کندی تا قلی‌بیگلو با کولاک همراه بوده و از این‌رو رانندگان باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر حتما زنجیرچرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

شهرام ابراهیمی، رئیس هلال احمر شهرستان مشگین شهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از آمادگی تیم‌های امداد و نجات در پایگاه‌های مستقر در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی مبنی بر گرفتاری و حوادث جاده‌ای در سطح  جاده‌های شهرستان مشگین شهر گزارش نشده است.

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر نیز گفت: ۶ اکیپ خودرویی شهرداری با حضور در خیابان‌های داخل شهر درحال نمک پاشی معابر اصلی و فرعی شهر جهت تردد روان هستند.

وی افزود: کلیه اکیپ‌های شهرداری اردبیل جهت رفع یخ‌بندان و سهولت تردد در داخل شهر مشگین شهر آماده بوده و تا پایان بارش کلیه اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل بارش برف آموزش مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید

ایسنا/گیلان معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه‌سازی و تخم گذاری کردند.

تورج صادقی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه‌سازی و تخم‌گذاری کردند، اظهار کرد: برخی از پرندگان آبزی مانند پرستوهای دریایی تیره و کشیم بزرگ در غرب تالاب انزلی که از امنیت بیشتری برخوردار هستند، آشیانه سازی و تخم گذاری کردند و در روزهای آتی به همراه جوجه‌های خود از لانه خارج می‌شوند.

وی وضعیت مطلوب زیستگاهی، امنیت حاکم و تغذیه مناسب در تالاب بین‌المللی انزلی را سبب جوجه‌آوری بسیاری از پرندگان آبزی و کنارآبزی در این تالاب بین‌المللی دانست و از مردم و گردشگران خواست در این فصل که پرندگان مشغول لانه‌سازی و تخم‌گذاری هستند از ترددهای غیرضروری در نزدیکی کلونی‌های این پرندگان خودداری کنند.

 معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: دوستداران طبیعت و مردم در صورت مشاهده افراد متخلف، مراتب را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

صادقی با اشاره به لانه‌سازی و آشیانه‌سازی پرنده کشیم بزرگ در تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: کشیم بزرگ با نام علمی Podiceps major نام یک گونه از تیره کشیم است، این پرنده بودن در آب را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهد و لانه خود را روی آب می‌سازد و هنگام فرار، به جای پرواز کردن، به زیر آب شیرجه می‌رود؛ کشیم بزرگ گیس‌پرهایی دارد که به سبب آن، گاه مرغابی شانه‌به‌سر نامیده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل