Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق بارانی، هافبک پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر تأکید کرد که جدایی‌اش از این تیم به صورت قانونی صورت گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدصادق بارانی ، درباره جدایی‌اش از باشگاه شاهین که به شکایت و اعتراض این باشگاه منجر شده است، گفت:

در قراردادم بندی داشتم که اگر تا پایان نیم‌فصل اول ۵۰ درصد پولم را نگیرم می‌توانم جدا شوم و براساس همین بند در نهایت شاهین را ترک کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زمانی قراردادم را فسخ کردم که فصل نقل‌وانتقالات آغاز شده بود، ولی با این حال در دیدار برابر سپاهان هم برای شاهین بازی کردم. من با سرمربی تیم هم صحبت کردم و میشو را در جریان قرار دادم. او هم گفت که حق با من است و می‌توانم جدا شوم، ولی از من خواست که در مسابقه جام حذفی برابر نفت مسجدسلیمان بازی کنم.

محمدصادق بارانی در ادامه افزود:

من می‌توانستم قبل از بازی با سپاهان جدا شوم، ولی در این بازی برای شاهین به میدان رفتم و مقابل نفت مسجدسلیمان هم در جام حذفی در میدان حاضر شدم. بعد از آخرین بازی هم صبر کردم، ولی دریافتی‌ام به ۵۰ درصد نرسید. در نهایت هم قراردادم را فسخ کردم که این اقدام کاملاً قانونی بود. فردا هم جلسه کمیته تعیین وضعیت برگزار می‌شود. کارهایم را به وکیلم سپردم و امیدوارم مشکلاتم برطرف شود.

هافبک پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر در پایان تصریح کرد:

من از مدیران شاهین که انسان‌هایی کاربلد و سالم هستند توقع نداشتم که روی اقدام قانونی من شکایت کنند و از آنها بایت این موضوع ناراحت هستم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر باشگاه شاهین تیم فوتبال شاهین بوشهر محمدصادق بارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی مهاجم تیم مس رفسنجان در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: مستحق پیروزی در این بازی بودیم و خیلی هجومی کار را شروع کردیم و مطمئن بودیم که این بازی را پیروز خواهیم شد. مهم صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که به آن دست یافتیم.

او در خصوص عدم استفاده مربیان فولاد از او در نیم فصل اول گفت: ابتدا باید از عزیزانی که من را در خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. زمانی که ایگناسیو مارتینز هدایت فولاد را بر عهده داشت ارتباط گرفتن با او سخت بود و یکی، دو بازیکن بودند که در نحوه انتخاب نهایی ترکیب تیم دخالت داشتند و از این بابت خیلی ناراحت بودم.

واسعی افزود: متأسفانه مدیران فولاد با ترفندهای خودشان از من رضایت‌نامه فسخ قرارداد گرفتند تا همه دستمزدم را ندهند و قرار بود در یک تاریخ معین پولی را به حسابم واریز کنند که باز هم بدقولی کردند.

واسعی تصریح کرد: یکی از بازیکنان فولاد به سرمربی گفته بود یا جای من در تیم خواهد بود یا واسعی و در بازی آخری که برای فولاد برابر صنعت نفت بازی کردم روی هر دو گل تأثیر داشتم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از فولاد جدا شدم و اکنون از حضور در مس رفسنجان رضایت دارم.

کد خبر 6088931

دیگر خبرها

  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند