Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا از تساوی تیمش در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ناامید شده است. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا پس از تساوی یک - یک خانگی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از نمایش تیم لندنی ابراز نارضایتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: از نتیجه  بازی بسیار نا امید هستم چون 2  امتیاز را از دست دادیم. در لیگ برتر وقتی با نتیجه یک بر صفر جلو هستید، هرچیزی ممکن است رخ دهد. آن‌ها با تمام قوا به میدان آمده و سخت تلاش کردند. شاید در 5  دقیقه ابتدایی بازی برای درک سیستم بازی آن‌ها تلاش کرده باشیم اما  بازیکنان رقیب سیستم بازی خود را تغییر دادند و شرایط برای کنترل بازی سخت شد.

او در ادامه افزود: پنالتی ما به نظرم کاملا واضح است.زمانی که حریف را آنالیز می‌کردیم، می‌توانستیم چیزهای زیادی از نایلز و ساکا بخواهیم اما  آن‌‌ها مدافع وسط  نیستند.ریس نلسون در تمرینات آسیب دید. وضعیتش خوب به نظر نمی‌رسد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و بورنموث مقابل هم قرار گرفتند.

دانلود (55.7MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است