Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@14:28:24 GMT

درمان سریع ریزش مو، کذب محض است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۹۳۲۶

صراط:

دکتر محمد ایمانی افزود: چنین محصولاتی در دنیا تولید نشده و مردم فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند و اصلا از این محصولات استفاده نکنند.
به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: اگر کسی چنین محصولی را تولید کرده که در ۲ ماه ریزش مو را درمان می کند و یا لک صورت را از بین می برد، آن را در مبادی ذیربط، ثبت اختراع کند تا مردم با آرامش از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایمانی همچنین کوچک کردن بینی با آنزیم را کاری کاملا غیر علمی دانست و گفت: برای کوچک کردن بینی افرادی که مشکل تنفسی دارند یا حتی از نظر زیبایی هم می خواهند عمل کنند باید توسط همکاران جراح پلاستیک یا گوش و حلق و بینی انجام شود و ما چیزی به نام زدن آنزیم برروی بینی نداریم.
وی ادامه داد: افرادی با دستگاه " پلاسما جت " یا " پلکسر " برروی صورت کارهای مختلفی انجام می دهند که کار اشتباهی است. این موارد خیلی زیاد شده و متاسفانه عوارض زیادی به دنبال داشته است.
ایمانی ادامه داد: پرداختن به امور زیبایی یک نیاز مبرم طبی نیست که اگر انجام نشود مردم دچار مشکل نمی شوند، اما یک تقاضای غیر قابل انکار بوده و در حال افزایش است.  
وی با اشاره به اینکه اطلاعات مردم در این زمینه کم است، افزود: عده ای با گذراندان دوره های کوتاه مدت و سپس با تبلیغات فراوان و گسترده و اغلب کذب در فضای مجازی، وارد این بازار شده و سلامتی افراد را به خطر می اندازند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تبلیغات فضای مجازی متخصص پوست و مو ریزش مو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • ۴۷ سال سریع تر با کامپیوتر کوانتومی گوگل! (+عکس)
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر