Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلفاات شبه‌نظامیان وابسته به دولت مستعفی منصور هادی در عملیات موشکی نیروهای یمن به حدود 90 کشته و 130 زخمی افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع بیمارستانی از افزایش تلفات شبه‌نظامیان و عناصر مسلح وابسته به رژیم سعودی در عملیات موشکی نیروهای یمنی خبر می‌دهند.

شبکه «اسکای‌نیوز» بامداد یکشنبه گزارش داد که در حمله موشکی و پهپادی نیروهای یمنی به پادگان عناصر وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست منصور هادی در شهر «مأرب»، حداقل ۹۰ شبه‌نظامی کشته و ۱۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، شبکه «الاخباریه» به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که این حمله با موشک‌های بالستیک و پهپاد انجام شده است.

 

نیروهای موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی شامگاه شنبه پادگان آموزشی شبه‌نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست منصور هادی را در شمال شهر مأرب هدف قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی از تعیین ۹ هدف مهم در عربستان و امارات خبر داد و گفت: «در سطح اول بانک اهداف ۹ هدف بسیار مهم هستند که شش هدف در عربستان سعودی و سه هدف در امارات است».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی منصور هادی حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو

مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در منطقه «بئر السبع» در سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق، این حمله ظهر پنجشنبه با موشک‌های «کروز پیشرفته ارقب» صورت گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که که براساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، یاری اهالی ما در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، این موضع توسط مجاهدان مقاومت اسلامی عراق مورد هدف قرار گرفت.

شبکه المیادین نیز گفت که برای نخستین بار تل آویو از خاک عراق هدف حمله قرار گرفته است.
مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه نیز از حمله پهپادی به یک هدف مهم در بندر ایلات واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تظاهرات خانواده های اسرای اسرائیلی در تل آویو تظاهرات علیه نتانیاهو برای آزادی اسرا

دیگر خبرها

  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر