Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نورالدین امیری شنبه شب در نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر اظهار داشت: تسریع اجرای پروژه شبکه‌گذاری فاضلاب بافت قدیم بوشهر بسیار حائز اهمیت است و با اتمام شبکه فاضلاب بافت تاریخی، شهرداری بندر بوشهر پروژه‌های مهم زیرساختی بویژه در بخش گردشگری آغاز می‌کند.
وی بیان کرد: بافت تاریخی بوشهر از جهات مختلف دارای ظرفیت‌های مهم است که توسعه زیرساخت‌ها در ایجاد رونق این بافت مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری ادامه داد: سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از این بافت بازدید می‌کنند که برای توسعه زیرساخت‌های آن، با اتمام پروژه ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی شهرداری برنامه سنگ‌فرش آن را آغاز می‌کند.
وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی اظهار داشت: طرح‌های عمران شهری در نقاط مختلف بوشهر مورد توجه قرار دارد که روند اجرای برخی از این طرح‌ها تسریع یافته‌است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.
امیری اضافه کرد: احداث و توسعه مجموعه‌های ورزشی تفریحی بر مبنای توسعه متوازن از اولویت‌های مدیران شهری است.

برچسب‌ها بوشهر گردشگری شهرداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گردشگری شهرداری بوشهر گردشگری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود