Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، ریا الحسن وزیر کشور لبنان با انتشار یک پست توئیتری به ناآرامی های روز گذشته این کشور واکنش نشان داد.

وی در این پست توئیتری نوشت: من بارها بر تعهد خود مبنی بر حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز در کشور تاکید کرده بودم.

الحسن تصریح کرد: من همواره بر محق بودن برگزاری تظاهرات در لبنان تاکید کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما اینکه، اعتراضات و تظاهرات به تجاوز آشکار علیه نیروهای امنیتی و اموال عمومی و خصوصی تبدیل شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وزیر کشور لبنان تاکید کرد: این مسأله کاملا محکوم و مردود است.

لازم به ذکر است که سازمان صلیب سرخ لبنان از انتقال ۸۰ زخمی به بیمارستان در ناآرامی‌های شنبه شب در بیروت خبر داده است. بر اساس این گزارش، بیش از ۱۴۰ زخمی نیز در همان محل مورد مداوا قرار گرفتند.

سعد حریری نخست وزیر پیشبرد امور لبنان نیز در واکنش به درگیری‌های شدید در بیروت گفت: درگیری، آتش سوزی و اقدامات خرابکارانه در مرکز بیروت، جنون آمیز و مردود و تهدید کننده ثبات داخلی است.

کد خبر 4829075 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان بیروت ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی لیبی سوریه روسیه برجام ترکیه انگلیس مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان

ساکنان ولسوالی درایم ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان تجمع اعتراضی کم سابقه‌ای علیه طالبان برگزار کردند و علیه آن‌ها شعار دادند. در ویدیویی که از این اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، معترضان با حمل یک تابوت شعار «مرگ بر امارت» سر می‌دهند. طالبان حکومت خود را امارت اسلامی می‌نامد.

به گزارش طلوع‌نیوز، شماری از باشندگان این ولسوالی به دلیل کشته شدن یک غیرنظامی توسط افراد امنیتی طالبان دست به این تجمع اعتراضی زده‌اند. منابع محلی گفته‌اند که این حادثه زمانی اتفاق افتاده است که افراد طالبان برای تخریب کشت خشخاش به این ولسوالی رفته بودند ولی با باشندگان محل درگیر و یک فرد کشته شد.

 

معترضان در این ویدیو می‌گویند که افراد طالبان وارد خانه‌های آن‌ها شده است.

دفتر سخنگوی فرماندهی امنیه ولایت بدخشان در واکنش به این حادثه گفته است که «تحرک و استفاده سوء تعدادی از افراد از چند دهقان و زارعین کشت خشخاش باعث بروز درگیری بین نیروهایی که موظف به تخریب بودند با زارعین شده است.»

دفتر سخنگوی فرماندهی همچنین گفته است که در درگیری پیش آمده «مردم محل با پرتاب سنگ و چوب به سوی مجاهدین در صدد به آتش کشیدن وسایط و سامان آلات آن‌ها برآمدند که این درگیری‌ها منجر به کشته شدن یک نفر از مردم محلی شد.»

به گفته فرماندهی ولایت بدخشان در حال حاضر اوضاع آرام و تحت کنترل نیروهای امنیتی است.

دیگر خبرها

  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد