Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیاردتومانی، سد نرماب تکمیل می‌شود. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مینودشت، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی ‌از روند ساخت سد نرماب به عنوان بزرگترین سد مخزنی استان بازدید کرد و اظهارداشت: طبق گفته‌های مسئولان، دولت 100 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این سد اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اختصاص اعتبار‌ات موردنیاز، همه تلاش‌ها برای تکمیل این سد بکار گرفته می‌شود.

موافقت دولت با اختصاص 1000 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و آبگیری سد نرماب100 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب در استان گلستان اختصاص یافتهشدار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نسبت به عدم تکمیل سد نرماب گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان داشت: تکمیل این سد می‎توانست در زمان سیل ابتدای امسال، خسارت‌ها را در استان کاهش دهد.

وی افزود: علاوه براین بهره‌برداری از این سد می‌تواند آب آشامیدنی 5 شهر و یکصد و 30 روستا و آب کشاورزی اراضی در شرق و شمال استان گلستان را تامین می‌کند.

ساخت سد نرماب مینودشت سال 91 آغاز شد و قرار بود در مدت 6 سال به اتمام برسد، اما تخصیص نیافتن اعتبارات لازم، تکمیل آن تاکنون به تعویق افتاده است. این سد با ذخیره سالانه 225 میلیون مترمکعب آب سه رودخانه، نقش مهمی در مهار و استفاده بهینه از آب‌های سطحی دارد.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی گلستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۶ بود اما در حال حاضر به حدود ۴.۸۵ متر مربع رسیده است در حالی که این سرانه در کشور به صورت میانگین ۵.۲۲ متر مربع است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ روزی ۸۲۲ میلیون تومان برای مدرسه سازی در استان اعتبار در نظر گرفته و هزینه شده است.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس گلستان گفت: در سال ۱۴۰۲ هر هفته یک مدرسه و هر دو روز بیش از یک کلاس درس در استان افتتاح شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۶ فضای آموزشی و پرورشی در گلستان در حال اجرا است.

فراهی مجموع مبلغ اعتبار مصوب برای سفر ریاست جمهوری به استان گلستان را ۹۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: مصوباتی که در سفر دوم برای استان در نظر گرفته شد نسبت به سفر اول تقریباً رشد ۳.۵ برابر رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تاکنون در حوزه خرید و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی نیز رشد ۵ برابری در استان شاهد بودیم.

کد خبر 6099754

دیگر خبرها

  • سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز