Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان گفت: روز قبل از مسابقه با سایپا شایعاتی مطرح شد که ما با داور مسابقه صحبت‌هایی انجام داده‌ایم، این حرف واقعا شوک‌آور بود. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

میترا چین‌سری درباره شکست 2 بر یک تیمش برابر سایپا در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نسترن مقیمی مهره تاثیرگذاری در تیم بود که می‌توانست به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند زحمات سایر بازیکنانم نادیده گرفته نمی‌شود، اما تجربه نسترن می‌توانست خیلی کمک کند. در این دیدار در 10 دقیقه پایانی شاگردانم به خودشان آمدند و آنچه باید باشند، بودند. اگر از ابتدای مسابقه اینگونه بازی می‌کردند نتیجه اینگونه رقم نمی‌خورد.

سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو اصفهان درباره فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیمش عنوان کرد: زحمات توسلی بر کسی پوشیده نیست. تاثیرگذاری او در هر تیمی و تلاش‌هایش همیشه ستودنی و قابل تقدیر است، اما برخی مواقع هر چه می‌خواهی نمی‌شود و روز بازی با سایپا از آن روزها برای تیم ما بود.

وی گفت: فوتسال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. تیم ما دو هفته پیش مقابل دختران کویر مس کرمان شکست خورد و شاید اگر آن مسابقه را برده بودیم شرایط جدول و تیم ما متفاوت بود. آن بازی را با شرایط خیلی ساده واگذار کردیم و شاید بزرگترین ضربه داوری را در همان بازی و مسابقه دور رفت با سایپا خوردیم که اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد شرایط جدول کاملا متفاوت بود.

چین‌سری با ابراز تاسف و ناراحتی از حواشی و صحبت‌هایی که درباره تیمش مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه روز قبل از مسابقه با سایپا شایعاتی مطرح شد که ما با داور مسابقه صحبت‌هایی انجام داده‌ایم، این حرف آنقدر که روی من تاثیر گذاشت و ناراحتم کرد شاید این باخت ناراحتم نکرد. ادعایی که هنوز در شوک آن هستم. با مسئولان فدراسیون و تیم سایپا صحبت کردیم که پیگیری کنند تا مشخص شود این مسائل از کجا سرچشمه می‌گیرد. امیدوارم لیگ حرفه‌ای داشته باشیم چون سایپا یک باشگاه حرفه‌ای است نه تیم و به همین دلیل توقعات و انتظارات از آنها زیاد است.

وی به این نکته تاکید کرد که به فکر بازیکنانش برای حضور در تیم ملی است و ادامه داد: هم به بازیکن و هم به تیم ملی فکر می‌کنیم. حساسیت‌های مسابقات آسیایی باعث شد مراقب بازیکنان خودمان برای تیم نامی نو اصفهان و تیم ملی باشیم. شاید اگر می‌خواستیم خودخواهانه عمل کنیم شرایطی دیگری رقم می‌خورد، اما چون تیم ملی هم برای ما ارزش دارد و افتخار ایران است سعی کردیم به گونه‌ای پیش رویم که برای هر دو طرف خوب باشد.

لیگ برتر فوتسال بانوان| پایان یکه‌تازی هیئت خراسان رضوی/ توقف صدرنشین مقابل شهروندِ رده یازدهمی
 

 

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان اصولی بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از پس فردا کارمان را برای جام جهانی فوتسال شروع می کنیم. با توجه به نظر شمسایی لیگ تا چند هفته برگزار می شود و طبق فیفادی ها برای تیم ملی فوتسال بازی در نظر می گیریم.

وی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در خدمت شمسایی خواهیم بود و قرارداد تمدید می شود. بدهی از سال گذشته باقی مانده که به خاطر آخر سال پرداخت نشد اما کارهایش انجام می شود.

اصولی در مورد اینکه به تیم ملی فوتسال هم حواله خودرو داده می شود یا خیر گفت: نه این طور نیست البته حواله خودرو را که ما نمی دهیم اما در چارچوب تعریف شده پاداش در نظر می گیریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه سخنگوی شورای شهر مشهد از انتقال پرپسولیس به مشهد صحبت کرده گفت: من در جریان صحبت سخنگوی شورای شهر مشهد در مورد انتقال پرسپولیس نیستم.

برای مشاهده کامل صحبت های اصولی فیلم زیر را ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!