Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:02:01 GMT

توخل: نیمار همان رهبری است که آرزویش را داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۱۳۳

توخل: نیمار همان رهبری است که آرزویش را داشتیم

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، تمجید ویژه‌ای از ستاره برزیلی تیمش یعنی نیمار انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار اخیراً با یک مصدومیت از ناحیه کشاله ران روبرو شده بود اما حالا دوباره به میادین باز گشته است. این فوق ستاره برزیلی ۱۲ بازی در لیگ یک فرانسه انجام داده و موفق به ثبت ۱۱ گل و ۵ پاس گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود نیمار در دو فصل اخیر با بد شانسی زیادی مواجه شده و هنگام اوج گرفتن همواره مصدومیت ها کار او را سخت کرده اند.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن حالا صحبت های جالبی را درباره ستاره برزیلی تیمش مطرح کرده است. توماس توخل در این باره گفت: " کلمات زیادی برای توصیف نیمار وجود دارد. بهترین کار تماشای بازی هاست. او یک بازیکن تعیین کننده است و در مواقع لازم فضاها را میبندد و به خوبی دفاع می‌کند. او رهبری است که امیدوار بودیم آن را داشته باشیم. چالش او این است که به کارش ادامه دهد و همین طرز فکر و تلاش را داشته باشد. با این وجود این آغاز کار است و ما تازه در ژانویه هستیم."

 

 

 

 

توخل درباره نقش سایر بازیکنان تیمش نیز گفت: " من باور دارم که فوتبال مبتنی بر تلاش تیمی است. ما با هم حمله می‌کنیم و در کنار هم نیز در دفاع شرکت کنیم و در این صورت است که ما تیمی خطرناک خواهیم بود. در غیر این صورت ما یک تیم متوسط خواهیم بود و در واقع یک تیم متوسط نمی‌تواند جام های بزرگ را ببرد."

برزیل تیم ملی برزیل نیمار توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل تیم ملی برزیل نیمار توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • فیلم/ کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد