Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس اسلامی گفت: سیل به زیرساخت های زیادی در روستاهای جاسک خسارت وارد کرده است و برای جلوگیری از تکرار این حوادث باید بستر ورودی آب ها را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جاسک، « محمد اسلامی » در حاشیه بازدید از روستای کردم در بخش گابریک اظهار کرد: ورودی آب به روستای کروچ را باید کنترل کرد تا دیگر شاهد این آبگرفتگی ها در این روستا نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با شناسایی مسیر آب در روستاها برای مسدود  کردن آنها اقدام شود و از خسارتهای احتمالی در  آینده جلوگیری شود.

 

وزیر راه وشهر سازی گفت: زمین های این روستا مستعد برای کشاورزی هستند و ضمن راه حلی برای حفظ آنها خسارت وارده به کشاورزان نیز باید پرداخت شود.

 

اسلامی با بیان اینکه طرح روستائیان روستا باید گزارش پیدا کند ،عنوان کرد: همه منازل خسارت دیده را تشکیل پرونده دهید و برای ساخت و تعمیر آنها اقدام شود.

 

وی خاطر نشان کرد: منازل که در بستر رودخانه قرار دارند باید جابجا شوند و ایمن سازی روستاها در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی مسجد رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق سیل زده شهرستان جاسک وزیر راه و شهرسازی بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان