Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر مقابل اروپایی‌ها محکم بایستیم، فرار می‌کنند و عقب نشینی کنیم، آنها قدم به قدم جلو خواهند آمد؛ بنابراین باید محکم ایستاد و حرف خودمان را بزنیم و یقین داشته باشیم که پیروزی از آن امت اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه آلمان، انگلیس و فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در بروکسل، مکانیسم ماشه را فعال کرد‌ه‌اند، گفت: دست اروپایی‌ها همواره بر ماشه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینکه امروز به زبان این مسئله را بیان می کنند به این دلیل است که ما را بترسانند در حالی که آنان کور خوانده اند؛ دشمن در چهل سال گذشته همواره دستش بر ماشه بوده و به نظام اسلامی حمله کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت تعداد بسیاری از ملت ایران اسلامی، حمایت از رژیم بعثی عراق، انواع تحریم ها علیه کشورمان و ... نشان می دهد که دشمنان از موضع خود کوتاه نیامده‌اند و استفاده از مکانیسم ماشه برای تهدید و ارعاب است.

حجت الاسلام حسینی کیا تأکید کرد: دشمنان قطعا بدانند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و محکم پای انقلاب و ارزش های خود ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه اروپایی ها مانند سگ می‌مانند؛ محکم بیاستیم، فرار می کنند و عقب نشینی کنیم، آنها قدم به قدم جلو خواهند آمد، خاطر نشان کرد: بنابراین باید محکم ایستاد و حرف خودمان را بزنیم و یقین داشته باشیم که پیروزی از آن امت اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند