Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجری گفت: از ۹۰ هزار دانش آموز شرکت کننده در بخش آموزشگاهی سی و هشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش آموزی ، ۳۰ هزار نفر موفق راهیابی به مسابقات مرحله منطقه‌ای شدند.

«عباس تجری»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش آموزی با حضور 90 هزار دانش آموز در هزار مدرسه استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش آموزی، در 14 رشته برگزار می‌شود افزود: از برنامه‌های جانبی این دور از مسابقات برگزاری بیش از 400 محفل قرآنی در سطح مدارس بود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مرحله منطقه ای بهمن ماه برگزار خواهد شد اضافه کرد: از 90 هزار دانش آموز شرکت کننده در بخش آموزشگاهی مسابقات قرآن، 30 هزار نفر موفق راهیابی به مسابقات مرحله منطقه ای شدند.

تجری با اشاره به اینکه مرحله منطقه ای مسابقات قرآن در 19 اداره تابعه برگزار خواهد شد اضافه کرد: مرحله استانی این دور از مسابقات نیز در اسفند ماه سال جاری در کانون مهدیه همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی موفق به کسب ۱۴ رتبه برتر ملی شد گفت: برگزاری مسابقات قرآن یکی از اهداف سیستم آموزش و پرورش کشور در راستای ارتقا فرهنگ قرآن در میان نوجوانان است.

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر نیز 19 محفل انس با قرآن با حضور منتخبین مرحله آموزشگاهی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی تجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده