Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت‌های مسلمان باید دست در دست هم داده و با توجه به اینکه قرارداد ۱۰ ساله آمریکایی‌ها در عراق پایان یافته نسبت به اخراج آنها از منطقه تلاش کنند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی شبکه آفتاب با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور در مسیر توسعه اظهار داشت: کشور ایران از ظرفیت‌های مختلف خدادادی، فکری، صنعتی و کشاورزی برخوردار است که باید با به کارگیری و استفاده بهینه از این ظرفیت‌های ارزشمند، کشور را در مسیر توسعه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ملت ایران نه تنها نباید برای حل مشکلات خود به ملت‌های دیگر امیدوار باشد بلکه باید با حفظ اقتدار و صلابت ملی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند خدادادی برای مشکلات ملت‌های دیگر نسخه کارآمد بپیچد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود دشمنان اصلی ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان هستند و باید برای مقابله با این دشمنان، مقاومت در دستور کار ملت ایران قرار گیرد. 

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: رئیس جمهوری ایالات متحده با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همرزمانش، ماهیت پلید و روحیه تروریستی خود را به جهانیان نشان داد اما سپاه پاسداران نیز با حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکایی در بغداد و اربیل سیلی محکمی به شیطان بزرگ زده و اقتدار پوشالی آمریکا را نابود کرد. 

شمخانی: برای پایان دادن به ناامنی خروج آمریکا از منطقه باید در اولویت قرار گیردفرمانده سپاه استان اصفهان: حمله موشکی ‌تنها یک سیلی سخت بود / انتقام‌ اصلی خروج آمریکا از منطقه است‌ظریف: مردم خواستار خروج آمریکا از منطقه ما هستند

وی بیان کرد: ملت‌های مسلمان باید دست در دست هم داده و با توجه به اینکه قرارداد 10 ساله آمریکایی‌ها در عراق پایان یافته نسبت به اخراج آنها از منطقه تلاش کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری اکراینی هم گفت: آحاد مردم و مسئولان از این اتفاق ناگوار که براساس خطای انسانی رخ داده داغدارند و باید از خانواده‌های شهدای این هواپیما که خود را ابزار دست دشمنان قرار ندادند تقدیر کرد. 

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش یک یو‌م‌الله بود و اگر چه غم شهادت مسافران هواپیمای اکراینی بزرگ و جانسوز بود اما نباید با اقدامات بی برنامه حماسه بزرگ ملت در تشییع این شهید بزرگوار را تحت‌الشعاع قرار داد.

انتهای پیام/712/ش

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ

«انصارالله» در واکنش به خروج ناو هواپیمابر آمریکایی پس از چهار ماه استقرار در دریای سرخ، کاهش دفعات حملات ارتش یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران «انصارالله» در پلتفرم «ایکس» در واکنش به اعلام نیروی دریایی آمریکا مبنی بر خروج ناو هواپیمابر «آیزنهاور» و یک ناوشکن از دریای سرخ گفت: اگر آمریکا مدعی کاهش عملیات نیروهای مسلح یمن برای حفظ وجهه خود، عقب‌نشینی از نظامی‌سازی دریا و رساندن پیامی به شرکت‌های بیمه است برخلاف آنچه در ابتدا مطرح کرده بود، این یک خودفریبی مثبت است.

وی افزود: اگر آمریکا در عملیات‌ها کاهش واقعی مشاهده می‌کند، باید کشتی‌های خود و کشتی‌های اسرائیل تحت الحمایه‌اش را دوباره به حرکت درآورد تا یک صید خوشمزه برای نیروهای ما باشد.

اوایل روز جمعه نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی پس از حدود چهار ماه حضور در دریای سرخ از کانال سوئز به سمت شرق مدیترانه عبور کرده‌اند.

موضع انصارالله یک روز پس از آن اعلام شد که ارتش یکن یک کشتی صهیونیستی به نام MSC داروین را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی و پهپادها هدف قرار داد و با موشک‌های بالستیک و بالدار به اهدافی در منطقه ایلات در جنوب اراضی اشغالی حمله کرد.

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای ارتش ۱۰۲ کشتی مرتبط با اسرائیل را در دریاهای  سرخ و عرب، خلیج عدن و اقیانوس هند در طول ۲۰۲ روز تجاوز به غزه هدف قرار دادند که گویی هر ۲ روز یک کشتی را در حمایت از جناح‌های فلسطینی در نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند.

در اواسط ماه مارس، انصارالله اعلام کرد که دامنه حملات خود را در دریای سرخ و عرب و خلیج عدن، علیه کشتی‌های مرتبط با اسرائیل یا عازم بنادر آن و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی گسترش داده که شامل اقیانوس هند نیز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند