Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:54:53 GMT

رکورد خارق‌العاده لاتزیو

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۵۵۸

رکورد خارق‌العاده لاتزیو

لاتزیو دیشب موفق شد در خانه خود سامپدوریا را 5-1 در هم بکوبد تا هم یازدهمین برد پیاپی خود در سری آ را جشن بگیرد و هم به رتبه سوم جدول و فاصله سه امتیازی یوونتوس صدرنشین برسد.

به گزارش مشرق، لاتزیو دیشب در خانه خود ورزشگاه اولیمپیکو شهر رم به دیدار سامپدوریا رفت و در این بازی موفق شد با درخشش استثنایی چیرو ایموبیله و هت‌تریک او، حریفش را با پیروزی 5-1 بدرقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یازدهمین پیروزی پیاپی لاتزیو در سری آ بود که در نوع خود آمار بی‌سابقه‌ای است و باعث شد لاتزیویی‌ها حالا در رتبه سوم جدول و به فاصله سه امتیازی یوونتوس برسند.

بیشتر بخوانید:

برتری لاتزیو و تداوم تیره‌روزی‌های ناپولی

ابتدا این فلیپه کایسدو بود که در دقیقه 7 دروازه سامپدوریا را باز کرد. اما دو گل ایموبیله در دقایق 17 و 20 باعث شد در دقیقه 20 بازی نتیجه 3-0 به سود لاتزیو باشد. باستوس در نیمه دوم چهارمین گل را را به ثمر رساند و در نهایت ایموبیله هت‌تریک خود را کامل کرد تا حتی دریافت یک گل هم تاثیر چندانی در درخشش خارق‌العاده لاتزیو نداشته باشد.

لاتزیو با کسب یازده پیروزی پیاپی موفق به ثبت آمار مهمی شده است. لاتزیو پنجمین تیم در تاریخ سری آ است که موفق شده در بیشتر از ده بازی پیاپی به پیروزی برسد. دیگر تیمهایی که تا کنون به این رکورد دست یافته بودند عبارتند از یوونتوس، رم، ناپولی و اینترمیلان.

لاتزیو به این ترتیب با 45 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته و یک پله پایین‌تر از اینترمیلان قرار دارد. فاصله لاتزیو با یوونتوس صدرنشین در حال حاضر سه امتیاز است. آبی‌های رم حالا چشم به دیدارهای این هفته اینترمیلان و یوونتوس دارند. اینتر امروز در لچه با این تیم دیدار خواهد کرد و یوونتوس هم میزبان پارما خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی فوتبال رکورد لاتزیو سری A ایتالیا چیرو ایموبیله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏