Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در گفت گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۷۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان انجام شده است که بیشترین شبکه گذاری مربوط به منطق روستایی می‌باشد.   شیخی افزود: در سالجاری تا کنون در سطح استان ۱۵ هزار و ۳۰۰ مورد نیز انشعاب گاز نصب شده است همچنین تعداد ۴۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی هم به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۴۷۵ روستا عملیات گاز رسانی در حال اجرا می‌باشد؛ افزود: کل روستا‌های گاز رسانی شده در استان یک هزار و ۱۱۹ روستا می‌باشد.   شیخی با بیان اینکه ۶۷ درصد خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند؛ گفت: ۶/۹۹ درصد خانوار‌های شهری نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.   مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در بخش دیگر سخنان خود با اجرای دو پروژه گاز رسانی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عملیات گاز رسانی در دو شهر خلیفان و میرآباد در حال اجرا می‌باشد که پیش بینی می‌شود تا اواخر سال آینده به پایان برسند که با اتمام این پروژه‌ها خانوار‌های روستایی برخوردار از نعمت گاز طبیعی به بالای ۸۵ درصد برسد که بیشتر از میانگین کشوری می‌باشد.   انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی نعمت گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟

تین نیوز

رانندگان کامیون و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا می گویند چرا با وجود  گذشت  ۳۵  از سال جدید هنوز کرایه حمل و نقل بار ثابت مانده و به روز رسانی نرخ شاخص تن کیلومتر  جاده ای انجام نشده است؟

به گزارش تین نیوز، ابراهیم علیاری فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا، در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: از اوخر سال گذشته چنانچه شاهد بودیم و دیدیم تمام ارگان ها و نهادهای دولتی اقدامات لازم و اولیه و نهایی خود برای افزایش نرخ خدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها، ویزیت (بیمارستانی و مطبی)، ارزش افزوده و..را متناسب و سازگار با شرایط اقتصادی و تورم موجود انجام داده و تصویب کردند و بلافاصبه از اوایل سال ۱۴۰۳ نیز این افزایش نرخ ها را عملیاتی کردند.

این راننده کامیون افزود: افزایش ها نرخ حدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها و ... در حالی با سرعت صورت گرفت که هیچ ارگان ، سازمان و دستگاه نظارتی و ... به این موضوع اعتراضی نکرد چرا که اغلب این افزایش ها مربوط به خدمات دولتی و ارگان ها و نهادهای تحت امر دولت و همچنین سرمایه داران و شرکت های خصولتی بود.

علیاری ادامه داد: اما اکنون شاهد هستیم که امروز 36 روز از سال 1403 می گذرد و هنوز کرایه حمل و نقل بار و بروز رسانی نرخ شاخص  تن کیلومتر دست نخورده باقی مانده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا تاکید کرد: احتمالا اگر اقدامی هم بخواهد در این مورد انجام شود و با توجه به هزینه ها و تورم، تغییراتی در کرایه ها صورت گیرد عده ای از خواب زمستانی بیدار شده و مانع  از به روز رسانی تعرفه حمل و نقل  شده و درخواست قانونی و برحق رانندگان مبنی بر افزایش کرایه های حمل و نقل کالا را سرکوب خواهند کرد.

علیاری گفت: چه حکمتی هست که اول سال همه سازمان ها و مسئولان ذینفع و ذی ربط و بی ربط بسیج می شوند که کرایه حمل و نقل را سرکوب و دستوری کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی