Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@23:56:44 GMT

رپای نمایشگاه عکس «عصیان» در گالری صا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۷۵۶

به گزارش ایلنا، نمایشگاه عکس با رویکرد راهی نو در عکاسی با عنوان «عصیان» از ۴ بهمن‌ماه به سرپرستی علی تابش‌نیا و نمایش آثار برخی دیگر از عکاسان گشایش می‌یابد.

این گروه که مدعی هستند آثار آنها زاده تفکرشان است، از ۴ سال پیش اقدام به جمع‌آوری آثار خودکرده‌اند. سبک خاص این گروه در اجرا متفاوت از آثار عکاسی است که تاکنون در ایران ثبت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز ۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد. همچنین جلسه نقد و بررسی آثار در روز ۷بهمن‌ماه در محل گالری صا واقع در خیابان پاسداران بوستان هشتم پلاک ۱۳۴ برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عکاسی عکس نمایشگاه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما