Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی‌اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از مشارکت بالغ بر هزار شهروند یزدی در پویش «یه عالمه اتوبوس کم مسافر شهرمون» خبر داد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس ملازینلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت شهروندان یزدی در این پویش قابل تقدیر است، اظهار داشت: شهروندان یزدی در این پویش با ارسال بیش از هزار مورد جمله کاربردی، عکس و نقاشی مشارکت قابل توجهی را از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشارکت در جشنواره تا 20 دی ماه امکان‌پذیر بود، تاکید کرد: ارزیابی و جمع‌بندی موارد نظرات شهروندان از سوی ستاد آموزش شهروندی سازمان  انجام شد و نظرات مردم با گرافیک‌های جذاب و‌ مرتبط در شهر به نمایش در آمد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه هرچه استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر افزایش یابد، کیفیت ارایه خدمات نیز ارتقا می‌یابد، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین دلایل عدم استفاده از اتوبوس‌های شهری از نظر شهروندان، مجهز نبودن اتوبوس‌ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی و زمانبندی نامنظم حضور در ایستگاه‌ها عنوان شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌بندی نظرات دریافتی به شهردار یزد و رئیس سازمان حمل و نقل بار ارسال می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش شناخت دغدغه‌های شهروندان در استفاده نکردن از اتوبوس‌های شهری بوده است که به نظر ما بخش زیادی از این هدف محقق شده است.

آغاز پویش مطالعاتی روایت‌های بارانی همزمان با ایام فاطمیهپویش ملی «نهال‌‌کاری» در استان گیلان اجرایی شد‌پویش جمع‌آوری کمکهای مردمی برای "سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان" آغاز شد + تصاویر

ملازینلی تاکید کرد: ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه‌هایی را در ارتباط با آموزش شهروندان آغاز کرده که بخشی از آن در قالب جشنواره ایران 54 و رابطه با موضوعات ترافیکی است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته «زمین پاک»، شهرداری گرگان با همراهی و حضور حدود ۲۰۰ فعال محیط زیست پارک جنگلی النگدره را از وجود زباله پاکسازی کرد.

وی ادامه داد: این پاکسازی در ادامه پویش مسئولانه مردمی در پاکسازی جنگل های هیرکانی در النگدره در روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

سالاری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این اقدام فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی و آموزش مسائل زیست محیطی با همراه نمودن شهروندان در خصوص عدم رها سازی زباله در طبیعت برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال مبنی بر «مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین» نام گذاری شده است و همانطور که می دانیم نزدیک به ۵۰۰ سال زمان می برد تا پلاستیک در طبیعت تجزیه شود تلاش کنیم با فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان پلاستیک زباله در طبیعت رها نشود.

سالاری خاطر نشان کرد: امیدواریم روز زمین پاک فرصتی برای یادآوری همه ما جهت احترام به زمین به عنوان مادر هستی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری شهروندان برای پاکیزه نگه داشتن طبیعت و محیط زیست  در اذهان عمومی به اولویت همیشگی تبدیل شود.

لازم به ذکر است، اختتامیه این پویش با حضور سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان و معاونین، صفرعلی پایین محلی و حمیدرضا آقاملایی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و نیروها و ادوات شهرداری و همکاری معاونت محیط زیست و خدمات شهری و دفتر مشارکتهای مردمی شهرداری و همچنین همراهی مسئولین منابع طبیعی، اداره ورزش و جوانان و جمع کثیری از طبیعت دوستان در پارک جنگلی النگدره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس