Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی، معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان قزوین دوره کارگاه دانش‌افزایی «ولایت فقیه» را برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه که ویژه دانشجویان خواهر سراسر استان قزوین می‌باشد، با حضور استاد مطرح حوزه و صاحب‌نظر این عرصه، در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد هاشمی از اساتید مؤسسه امام خمینی (ره)، با موضوع «پیشینه تاریخی ولایت فقیه» و «ولایت فقیه و دموکراسی «و «ولایت فقیه و قانون اساسی و پاسخ به شبهات» و «کارآمدی نظام مبتنی بر ولایت فقیه» و «شرایط و گستره اختیارات ولایت فقیه» از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ بهمن ماه ۹۸ در این کارگاه دانش‌افزایی به ارائه بحث می‌پردازند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره می‌توانند به واحد بسیج خواهران در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین و یا به دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: به افراد شرکت کننده در دوره گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

کد خبر 4829290

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران