Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات شطرنج استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها از روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز خواهد شد.

کیومرث بیات افزود: این دوره از رقابتها در سه جدول برگزار خواهد شد که در نهایت به نقرات برتر این دوره از رقابت ها، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد که این رقم طبق جدول درنظر گرفته شده بین نفرات برتر تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برگزاری این دور از رقابتها نیز  بیان کرد: هجدهمین دوره این مسابقات در سه جدول برگزار می شود که جدول گروه اول شامل شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید است، در جدول گروه دوم نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور خواهند یافت و در جدول گروه سوم نیز شطرنجباران زیر ۱۴ سال شرکت می کنند.

وی در خصوص نحوه حضور شطرنجبازان زبده اروپایی در این دوره از رقابت ها تصریح کرد: گرچه مشکلاتی برای حضور ورزشکاران اروپایی در ایران به وجود آمده اما با توجه به هماهنگی های انجام شده شطرنجبازان اروپایی نیز در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رئیس هیات شطرنج استان گیلان خاطرنشان کرد: ثبت نام از شطرنجبازان نیز تا یک روز قبل از آغاز رقابت ها انجام می شود و انتظار داریم که در هجدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام کاسپین نیز همانند ادوار گذشته، زبده ترین شطرنجبازان حضور یابند و به طور حتم این دوره نیز در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار می شود.

بیات تصریح کرد: همچنین با توجه به تجربه کسب شده از دوره های گذشته، پیش بینی ما این است که حدود یکهزار شطرنجباز داخلی و خارجی در این دوره از رقابت ها حضور یابند که به طور حتم این مسابقات در سطح کیفی و کمی بسیار بالایی برگزار خواهد شد.

هجدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) از روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز و تا روز سی ام بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان گیلان ایران جدول شطرنج قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران