Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: صدور شناسنامه برای افراد سیل زده سیستان و بلوچستان آنی و به صورت رایگان انجام می شود.

« رضا راحت دهمرده» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: هماهنگی های لازم با ثبت احوال کشور برای صدور مدارک هویتی برای افراد سیل زده منطقه بلوچستان انجام شده است.

 

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان ادامه داد: مقرر شده که افرادی که شناسنامه آنان مفقود شده با داشتن تائیدیه از ستاد بحران شهرستان، بخشداری و فرمانداری به ادارات مناطق سیل زده مراجعه کنند و نسبت به دریافت شناسنامه المثنی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دهمرده یادآور شد: صدور شناسنامه افراد سیل زده به صورت رایگان و در کمترین زمان انجام می شود.

 

 

وی افزود: در حال حاضر درخواست صدور شناسنامه در شرایط  عادی است و اگر با ازدحام جمعیت روبه رو شویم از ظرفیت همکاران ما در ثبت احوال در نواحی مرکز و شمال استان و دیگر استانها استفاده می شود.

 

مدیرکل ثبت احوال استان تاکید کرد: همه سیل زدگان که شناسنامه آن مفقود و یا مدخوش شد قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی صاحب شناسنامه می شوند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی نماز جمعه طرح ملی فهما فهما رویداد ملی فهما افراد سیل زده شرایط عادی صدور شناسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهسازی و روکش آسفالت بالغ بر یک هزار و ۳۸۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سال گذشته ،یک هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده،میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است. ‌

کرد یادآور شد: همچنین در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمن ۷ نقطه پرتصادف رفع شده است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان