Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی گفت: امسال ۲ هزار و ۶۵۳ اثر به جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «باقر رحمانی» امروز (یکشنبه 29 دی)در آیین اختتامیه سومین جشنواره ره آورد سرزمین نور اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن کریم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام همت خود را در سراسر عالم به کار گرفتند و ناتویی را علیه توسعه و ترویج انقلاب اسلامی در خارج از مرزها رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: دشمنان تصور می کردند با جنگ سخت می توانند انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما ملت غیور ایران و تربیت یافته در مکتب امام راحل با شور انقلابی و عزم عاشورایی به پا خاستند و با نثار بهترین جوانان خود دست متجاوز دشمن را کوتاه کردند و اجازه ندادند دشمن وجبی از خاک وطن را تجاوز کند.

 


وی با بیان اینکه دشمن پس از جنگ تحمیلی هم بیکار ننشست و انواع مختلف توطئه ها و جنگ ها را علیه ما آغاز کرد، تصریح کرد: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را حفظ کنیم.

 


رحمانی با اشاره به اردوهای راهیان در گلستان، یادآور شد: اردوهای راهیان نور در طول سال انجام می شود و خداوند توفیق داد در سال 1397، 9 هزار و 845 نفر از استان گلستان به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

 

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: جشنواره ره آورد سرزمین نور برای سومین سال متوالی در استان گلستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره سرزمین ره آورد نور در دو سطح کشوری و استانی و در دو بخش مردمی و حرفه ای برگزار می شود، گفت: در سال 95، یک هزار و 500 اثر و در سال 96، یک هزار و 650 اثر به جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان ارسال شده است.

 

رحمانی خاطرنشان کرد: امسال نیز 2 هزار و 653 اثر به جشنواره ره آورد سرزمین نور ارسال شد و نسبت به سال های گذشته با رشد 63 درصدی همراه بوده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی فهما نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور باقر رحمانی اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه ١١ استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده اند گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»