Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:17:31 GMT

لغو ۱۶ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۴۰۸

لغو ۱۶ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز

رامین آذری روز یک‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از این تعداد ۸ پرواز ورودی و ۸ پرواز خروجی بود، افزود: با توجه به بارش برف سنگین و کم سابقه در برخی شهرهای کشور و هم چنین تبریز برخی پروازهای این فرودگاه لغو و برخی دیگر با تاخیر انجام می شود.

️وی اظهار داشت: ۵ پرواز ورودی از تهران از ساعت ۶ صبح امروز که به ترتیب متعلق به شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، آتا، کاسپین و قشم بوده اند به دلیل دید پایین در فرودگاه مهرآباد لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: همچنین پرواز شماره IR۲۹۱  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر اهواز – تبریز، پرواز شماره ۱۲۷۱ شرکت هواپیمایی قشم از شیراز، پرواز شماره ۶۹۱۱ شرکت هواپیمایی کاسپین از عسلویه  نیز باطل اعلام شده و پرواز شماره ۹۰۰ شرکت ایران ایرتور از  مشهد نیز با تاخیر انجام می شود.

️آذری، با اشاره به لغو برخی از پروازهای خروجی فرودگاه تبریز نیز ادامه داد: ۲ پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز – تهران و پرواز شرکت های هواپیمایی ایران ایرتور، قشم و کاسپین در مسیر تبریز – تهران نیز به دلیل دید کم فرودگاه مهرآباد باطل اعلام شده است.

وی یادآوری کرد: همچنین پرواز تبریز – اهواز شرکت ایران ایر، تبریز – عسلویه شرکت کاسپین و پرواز تبریز – شیراز شرکت هواپیمایی قشم نیز باطل شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: چندین مرحله برف روبی توسط پرسنل اداره ایمنی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه تبریز انجام شده و باند فرودگاه تبریز باز و کاملا عملیاتی شده است.

آذری افزود: دلیل ابطال امروز پروازهای فرودگاه تبریز دید کم فرودگاه مهرآباد و عدم امکان انجام پرواز از آن فرودگاه بوده است.

 فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان شرقی حمل و نقل قشم کشورهای عضو اتحادیه اروپا هواپیما قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان اظهار داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده است.

وی افزود: اینگونه تیراندازی‌ها، لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را بهمراه داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان کرد: موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر شد.

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم