Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر بیاتی گفت: اولین رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج هم زمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ یاسر بیاتی مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این رویداد قرار است برای اولین‌بار در رده‌های مختلف بسیج برگزار شود و تاکنون 10 تیم صلاحیت حضور در آن را پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: اولین رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج در سه بخش پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، موشن گرافیک، انیمیشن کات اوت و...، نرم‌افزار تلفن همراه و بازی‌سازی از تاریخ دوم تا چهارم بهمن‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بیاتی ادادمه داد: هدف از برگزاری اولین رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج عملیات آفندی و تیم‌سازی و گردان‌سازی در فضای مجازی است.

وی خاطر نشان کرد: اولین رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج در واقع یک رزمایش است تا بتوان به انسجام رده‌های بسیج در عرصه فضای مجازی دست یافت.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری