Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش برف سنگین از روز گذشته سبب بروز مشکلات شدید در جابجایی‌های مردم از طریق زمین و هوا در آمریکا و کانادا شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیش از ۲ هزار پرواز در چند روز اخیر در فرودگاه‌های مختلف آمریکا لغو شده است. کارشناسان سازمان هواشناسی درباره ورود جبهه هوای بسیار سرد به دو سوم آمریکا هشدار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کولاک و برف در کانادا نیز موجب یخبندان گسترده شده است. تصاویر ماشین‌هایی را نشان می‌دهد که زیر برف مانده اند. در برخی شهر‌های کانادا بیش از ۷۵ سانتی برف باریده است. به مردم توصیه شده است از خانه هایشان خارج نشوند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برف کولاک آمریکا کانادا اختلال فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی صبح امروز گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار ،۱ دستگاه برف خور ،۱ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه لودر ،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ‌ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامه -تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

کد خبر 6088954

دیگر خبرها

  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ادامه تحصن‌ در ۴۰دانشگاه‌ آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد