Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدرضا موسوی نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها تحت عنوان یادواره «سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت» در مجموعه ساحلی پارک لاله زاهدان برگزار شد.

او با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ۲۰ مدال رنگارنگ در این دوره از رقابت‌ها کسب کرده است ادامه داد: تیم این استان هفت مدال طلای تیمی زورخانه‌ای را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: علی خمرنیا در رشته چرخ چمنی مقام دوم، میل بازی مقام سوم و چرخ تیز مقام سوم را کسب کرد.

او اظهار داشت: ابولفضل کیخا در رشته میل بازی مقام دوم و چرخ تیز مقام سوم، محمد امین سندگل در رشته کشتی پهلوانی مقام اول و در بخش کباده مقام دوم، الیاس کریمی در بخش کشتی پهلوانی مقام دوم و در بخش چرخ تیز مقام سوم را از آن خود کردند.

موسوی اظهار داشت: مقام سوم افشین پودینه سعیدی (کباده)، مقام سوم علیرضا زابلی (سنگ)، مقام سوم ابولفضل غنی نسب (کشتی پهلوانی) از دیگر مدال آوران این دوره از رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت های ساحلی زورخانه اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه