Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنامجو  روز یکشنبه در حاشیه نشست با مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: این اعتبار مالی با مشارکت بانک سپه برای احداث پایاب سد گیوی و پوشش ۶ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی زراعی منطقه تخصیص می‌یابد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی پایاب سد گیوی پس از انتخاب پیمانکار تا اواخر بهمن ماه اغاز می شود.

سد گیوی (کوثر) با ظرفیت ۷۶ میلیون متر مکعب ۱۰۲ متر ارتفاع دارد و عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز شده ولی همچنان دارای ایراداتی بوده و بهره برداری از آن هنوز امکانپذیر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سد بر روی رودخانه گیوی چایی از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی احداث و حجم مفید آن ۵۳ میلیون مترمکعب است.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در  ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد

برچسب‌ها کوثر اردبیل سدسازی گیوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوثر اردبیل سدسازی گیوی کوثر اردبیل سدسازی گیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع بانک‌ها در ارائه تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، پس از حضور در مراسم واگذاری ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین به متقاضیان، از سایت ۵۶۰ هکتاری احداث بخشی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان قم بازدید کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و مسئولان طرح نهضت ملی مسکن استان، از جزئیات اقدامات و برنامه‌های تکمیل این واحدها مطلع شد.

بنا بر برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، سهم استان قم از احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال دولت مردمی، ۶۳ هزار واحد بود که به گفته وزیر راه و شهرسازی واحدهای در حال احداث و زمین‌های در حال واگذاری در قالب این طرح در استان قم از ۸۶ هزار واحد فراتر رفته است.

رئیسی در بازدید از سایت ۵۶۰ هکتاری نهضت ملی مسکن، با تاکید بر اینکه مسکن از اولویت‌های مردم قم است، گفت: در دولت سیزدهم از همان ابتدا تلاش کرده‌ایم تا دغدغه مسکن مردم را رفع کنیم.

وی افزود: در سایت ۵۶۰ هکتاری قم ۱۰۰ هزار نفر ساکن خواهند شد و این سایت کارگاهی بزرگ است که همه در آن مشغول کار هستند، امروز هیچ نقطه‌ای در این سایت ندیدیم که تعطیل باشد و به امید خدا با همین همت باید کار ادامه یابد.

رئیس جمهور گفت: بانک‌ها روند ارائه تسهیلات مسکن ملی را تسریع کنند تا شرکت‌های تعاونی هم بتوانند ساخت واحدهای مسکونی را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

کد خبر 6101586

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع بانک‌ها در ارائه تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۱۰ درصد از تسهیلات استان قم به خانواده‌های ایثارگر
  • ۱۰۰۰ میلیارد به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در شهر قدس
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند